کد خبر : 229008 تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۴۲

معجزه فندق برای پوست و مو

معجزه فندق برای پوست و مو فندق برای پوست و مو یک معجزه گر محسوب می شود. فندق و روغن فندق برای تهیه ماسک های زیبایی و رفع مشکلات ریزش مو و.. این روزها به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. خواص و فواید فندق برای پوست و مو …

معجزه فندق برای پوست و مو

معجزه فندق برای پوست و مو

فندق برای پوست و مو یک معجزه گر محسوب می شود. فندق و روغن فندق برای تهیه ماسک های زیبایی و رفع مشکلات ریزش مو و.. این روزها به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرند.

خواص و فواید فندق برای پوست و مو

ضماد سوخته فندق با پی بز برای جلوگیری از ریزش مو مفید است.برای جلوگیری از ریزش مو پوست فندق رابسوزانید و خاکستر آنرا با پیه مخلوط کرده و قسمت هایی را که مو ریخته با آن ماساژ دهید.

کسانی که موخوره دارند فندق را سوزانده با سرکه مخلوط کنند با آب رقیق نمایند سر موها را با آن محلول ماساژ دهند.

فندق اختلال در رشد مو را برطرف می کند.

فندق باعث تنگ کردن عروق زیر پوست و باعث کشیدگی پوست و تغذیه و درمان آن می شود

از این گیاه روی پوست خود بزنید و با یک پنبه آن را بمالید. این کار مثل یک لایه بردار و پاک کننده قوی برایتان عمل می کند.

از این نوع فندق در آب بریزید و بدن خود را با آن بشویید تا پوستتان نرم شود و حساسیت و التهابات آن آرام بگیرند.

خواص روغن فندق برای پوست و مو

جهت رفع چین و چروک صورت: روغن فندق یک قاشق چای خوری و روغن جوانه گندم یک قاشق چای خوری برای درمان جوش صورت روزی 2 مرتبه با نوک انگشت از روغن فندق روی جوشهای صورت بگذارید.

ماسک فندق برای زیبایی و شفافیت پوست

1- ابتدا یک فنجان فندق را داخل ظرفی می ریزیم. سپس یک قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا به آن اضافه کرده و سپس هم می زنیم. یک قاشق غذاخوری جوش شیرین و سه قطره روغن اسانس اسطوخودوس را به مواد اضافه کرده و آن ها را خوب هم می زنیم. این ترکیب آماده است. می توانید داخل ظرفی قرار داده و داخل یخچال بگذارید. جوش شیرین کمک می کند تا لکه های پوستی تان بهبود یابد و ژل آلوئه ورا سبب مرطوب شدن پوست شده و آن را در برابر آسیب ها محافظت می کند.

2- یک قاشق غذاخوری از این گیاه را با سیب زمینی پخته و له شده مخلوط کنید سپس دو قاشق غذاخوری شیر بز به آن بیفزایید و روی صورتتان بگذارید. بعد از حدود 15 دقیقه آن را بشویید.

3- برای درمان پوست چرب می توانید دو قاشق غذاخوری از این گیاه را به همراه یک قرص آسپیرین در نصف لیوان آب حل کنید و حرارت بدهید سپس بگذارید خنک شود و روی پوست بزنید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، پوست و مو ، سبک زندگی بازدید 693 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php