کد خبر : 228821 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴

آیفون ۷ یک زن استرالیایی را سوزاند + عکس

اگر شما هم از افرادی هستید که معمولا در رخت خواب به تماشای ویدیوهای آنلاین می‌پردازید، شاید با خواندن این مطلب حواس خود را هنگام استفاده از گوشی بیشتر جمع کنید. بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده از استرالیا، خانم Melanie Tan Pelaez هنگام استفاده از آیفون 7 خود و …

اگر شما هم از افرادی هستید که معمولا در رخت خواب به تماشای ویدیوهای آنلاین می‌پردازید، شاید با خواندن این مطلب حواس خود را هنگام استفاده از گوشی بیشتر جمع کنید. بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده از استرالیا، خانم Melanie Tan Pelaez هنگام استفاده از آیفون 7 خود و اتصال همزمان آن به برق، به خواب رفته و بعد از بیدار شدن متوجه سوختگی دست خود شده که به‌نظر داغ شدن آیفون 7 دلیل اصلی آن بوده است.

پس از مراجعه ملانی به بیمارستان، پزشک مربوطه قرمز شدن بازوی راست او را سوختگی نوع دوم تشخیص داده و به او گفته که باید در اطرف تخت خود به‌دنبال عامل آن باشد. زمانی که او به خانه بازگشت، متوجه شد که آیفون 7 و شارژر آن، دلیل این سوختگی بوده است.

آیفون ۷ یک زن استرالیایی را سوزاند + عکس

آیا از اپل بابت داغ شدن آیفون 7 شکایت می‌شود؟

پس از مراجعه ملانی به یکی از فروشگاه‌های اپل و مشخص شدن داستان، مسئولین فروشگاه با تایید ایراد این گوشی و وجود بویی متمایز، آیفون 7 ملانی را برای انجام بررسی‌های بیشتر به آزمایشگاه اپل ارسال کردند. در ادامه اپل برای دلجویی از او، قصد تعویض دستگاه را داشته که به خاطر اعتماد از دست رفته، خانم Tan Pelaez آن را قبول نکرد. این در حالی‌ست که او از طرفداران قدیمی اپل و اولین کاربران آیفون بوده و این حادثه دردناک نظر وی را به صورت کلی تغییر داده است. اگرچه هنوز ملانی از اپل شکایتی نکرده، اما احتمال طرح آن در دادگاه وجود دارد. به‌علاوه این زن باردار برای درمان دست خود مجبور به انجام جراحی پلاستیک خواهد بود.

اما چرا داغ شدن آیفون 7 علت اصلی این حادثه بود؟ به گفته ملانی، او دستگاه خود را به برق متصل کرده و بدون آنکه متوجه شود، بر روی آن خوابش برده که در نتیجه، هوای کافی به دستگاه نرسیده و نهایتا موجب داغ شدن آیفون 7 شده است. البته این موضوع هنوز توسط اپل تایید نشده اما به صورت تئوری می‌تواند درست باشد.

اگر شما هم از افرادی هستید که همیشه پیش از خواب، دستگاه خود را به شارژر وصل کرده و از آن استفاده می‌کنید، بهتر است حواستان باشد کجا و روی چه چیزی می‌خوابید تا همانند Melanie Tan این فرد آسیب دیده دچار سوختگی نشوید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 399 بار
دیدگاهتان را بنویسید

عذاب در تاریخ 29 آبان 1395 گفته : پاسخ دهید

خدامنوبکشه

css.php