کد خبر : 227063 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴

پیش بینی وضع هوا در ۲ روز آینده

پیش بینی وضع هوا در ۲ روز آینده کارشناس هواشناسی از ورود سامانه بارشی قوی از بعدازظهر امروز در بیشتر نقاط کشور خبر داد. امیر سرکرده با بیان اینکه صبح امروز از شهرهای آستارا، رشت،‌ تالش و ماکو بارش باران گزارش شده است اظهار داشت: سامانه بارشی قوی از بعدازظهر …

پیش بینی وضع هوا در ۲ روز آینده

پیش بینی وضع هوا در ۲ روز آینده

کارشناس هواشناسی از ورود سامانه بارشی قوی از بعدازظهر امروز در بیشتر نقاط کشور خبر داد.

امیر سرکرده با بیان اینکه صبح امروز از شهرهای آستارا، رشت،‌ تالش و ماکو بارش باران گزارش شده است اظهار داشت: سامانه بارشی قوی از بعدازظهر امروز اکثر نقاط کشور را در بر می گیرد.

وی گفت: این سامانه از سامانه های بارشی قوی تر است.

سرکرده افزود: از امشب باید منتظر بارش ها در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی،‌ اردبیل، گلستان، گیلان و مازندران باشیم.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: این سامانه بارشی در استان ها غربی و مرکزی کشور مانند کردستان، ایلام،‌ کرمانشاه، شمال خوزستان، بخش هایی از استان های چهار محال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، اصفهان، مرکزی و دامنه جنوبی البرز یعنی استان های زنجان، البرز، قزوین، تهران، مرکزی و شمال سمنان را در برمی گیرد.

وی با بیان اینکه کاهش فوق العاده دما را درروزهای آینده شاهد خواهیم بود گفت:کاهش 12 درجه ای دما را در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در پیش داریم.

سرکرده با اشاره به اینکه این سامانه بارشی وزش باد هم در بر دارد افزود: برای فردا در استانهای غربی و استانهای جنوبی البرز وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: این سامانه بارشی بتدریج در استانهای شمال شرق کشور نفوذ خواهد کرد که بارش باران در استان های خراسان شمالی و خراسان رضوی پیش بینی می شود. وی از مواج بودن دریای خزر و خلیج فارس در روزهای آینده خبر داد.

سرکرده تصریح کرد: غباری روی کشور عراق شکل گرفته است که با غلظت کمتر در استانهای غربی امروز دیده خواهد شد و باعث کاهش کیفیت هوا در این استانها خواهد شد.
وی با بیان اینکه امروز دمای هوای تهران 24 درجه سانتیگراد است گفت: فردا در پایتخت باید منتظر کاهش فوق العاده دمای هوا باشیم.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 331 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php