کد خبر : 226805 تاریخ انتشار : شنبه ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۰۰

به این دلیل هر روز خرما بخورید

به این دلیل هر روز خرما بخورید آیا تاکنون فکر کرده اید که خوردن خرما می تواند چه تغییراتی در بدن شما ایجاد کند؟ احتمالا نه. اکثر مردم تمایلی به فکر کردن در خصوص خواص مواد غذایی و تغییراتی که آن ها در بدن شان ایجاد می کنند ندارند. اما …

به این دلیل هر روز خرما بخورید

به این دلیل هر روز خرما بخورید

آیا تاکنون فکر کرده اید که خوردن خرما می تواند چه تغییراتی در بدن شما ایجاد کند؟ احتمالا نه. اکثر مردم تمایلی به فکر کردن در خصوص خواص مواد غذایی و تغییراتی که آن ها در بدن شان ایجاد می کنند ندارند. اما خواص این میوه کوچک بسیار شگفت انگیز است. خرما می تواند خواص سلامتی بسیار عالی داشته باشد. اگر در روز تنها ۳ عدد خرما بخورید نتایج آن را در خود می بینید.

منابع غذایی موجود در خرما

خواص این میوه کوچک بسیار شگفت انگیز است. اگر در روز عادت به خوردن تنها سه عدد خرما داشته باشید دیگر با کمبود بسیاری از ویتامین ها در بدن خود مواجه نمی شوید. خرما شامل پتاسیم، فیبر، منگنز، ویتامین B-6 و منیزیم است.

خوردن خرما و بهبود دستگاه گوارشی

خوردن خرما می تواند سلامت دستگاه گوارشی شما را بهبود دهد. خرما یکی از غذاهای عالی برای سلامت دستگاه گوارش است. اگر شما مشکلاتی مثل IBS، یبوست یا بسیاری دیگر از مشکلات گوارشی و دستگاه گوارش دارید. خرما می تواند علائم این مشکلات را کاهش دهد. به علاوه خرما می تواند خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را کاهش داده و همچنین در مدت زمان بسیاری است که توسط پزشکان به عنوان درمان بواسیر توصیه می شود.

خرما یک مسکن درد است

مدت زیادی است که خرما را به عنوان یک مسکن و دارو برای تسکین درد و کمک به تورم تجویز می کنند. محققان با مطالعه روی ۶۹ زن به این نتیجه رسیدن که اگر زنان از ۴ هفته قبل از زایمان خود خرما بخورند می توانند زایمان بهتری داشته و درد کمتری تجربه کنند. همچننی عادت به خوردن خرما می تواند اضافه وزن پس از زایمان شما را هم کاهش دهد.

خوردن خرما و عملکرد بهتر خرما

بر اساس برخی مطالعات هنگامی که شما به اندازه کافی ویتامن یB6 کنید مغز کارکرد بهتری خواهد داشت. با کمک این ویتامین شما می توانید بهتر تمرکز کرده و خاطرات را بهتر به یاد بیاورید. به عبارتی این ویتامین در به یاد آوری سریعتر و دقیق تر خاطرات کمک می کنند. خرما یک ذهن تیز و آماده را به شما ارزانی می دهد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، پزشکی و سلامت ، تازه های سلامت بازدید 730 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php