کد خبر : 226642 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۸:۴۲

فال روزانه دوشنبه 10 آبان 1395

فال روزانه متولدین فروردین واقع‌بینی برای شما از اهیمت ویژه‌ای برخوردار است، برای اینکه شما قبل از اینکه روی موضوعی کار کنید دوست دارید آن چیز برایتان ملموس شده باشد. با وجود این امروز این موضوع می‌تواند مشکل‌ساز باشد، برای اینکه هیچ چیز تا زمانی که ظاهر نشده است کامل …

فال روزانه دوشنبه 10 آبان 1395

فال روزانه متولدین فروردین

واقع‌بینی برای شما از اهیمت ویژه‌ای برخوردار است، برای اینکه شما قبل از اینکه روی موضوعی کار کنید دوست دارید آن چیز برایتان ملموس شده باشد. با وجود این امروز این موضوع می‌تواند مشکل‌ساز باشد، برای اینکه هیچ چیز تا زمانی که ظاهر نشده است کامل نیست. در حالیکه این موضوع به طور فزاینده‌ای شما را ناراحت می‌کند، احتمال دارد که تا آخر روز شدیدتر هم بشود. بهترین کار این است که به جای عقب انداختن زمان تصمیم‌گیری هرچه زودتر تصمیم خود را بگیرید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز شما دوست ندارید از لاک خود بیرون بیایید! اما شرایط و مشکلات بهتان اجازه نمی‌دهند که یک جا ساکن بمانید. شاید شما نگران اتفاقاتی که دور و برتان رخ داده باشید، ولی مجبور خواهید شد در مورد بعضی چیزها صحبت کنید. باید وقتی را به کندو کاو کردن رازهای ناشناخته اختصاص دهید، برای آنکه خود شما دقیقاً چیزهایی را که پیدا خواهید کرد را نمی‌شناسید. کشفیات خودتان را با کسی که بهش اطمیمنان دارید در میان بگذارید.

فال روزانه متولدین خرداد

از فعالیت‌ها و یا کارهایی که انجام می‌دهید دلزده شده اید، به دنبال یک نو گرایی در کارهایتان هستید تا بتوانید لحظات هیجان انگیزتری را برای خود رقم بزنید. اگر فقط به خاطر این که از فعالیت‌هایتان خسته شده‌اید می‌خواهید کارهای جدیدی را آغاز کنید توصیه می‌شود که کمی صبر کنید، زیرا اگر کاری را با عجله آغاز کنید پایان خوبی نخواهد داشت.

فال روزانه متولدین تیر

شما به راحتی می‌توانید زندگی‌تان را اداره کنید و در این راه به کمک کسی نیازی ندارید. زیرا بصیرت و بینش فوق العاده قوی نسبت به آینده دارید. به طور مستقل و تنها هر زمانی که اراده کنید می‌توانید این کار را انجام دهید. رفتارهای و گفته‌های شما کاملا حساب شده می‌باشد. اما یک موضوع را بخاطر داشته‌اید، انسان موجودی اجتماعی است، در کنار افراد دیگر در جامعه است که می‌تواند خود را پیدا کند و به اهداف والایی که دارد برسد پس نقش افراد را در زندگی تان از یاد نبرید.

فال روزانه متولدین مرداد

شما ممکن است امروز خستگی و ملال خاصی را تجربه کنید و دشوار است که این انرژی منفی را از خود دور کنید. ممکن است تصمیم داشته باشید که مسائل شخصی خود را با شخص دیگری در میان بگذارید با این حال هر چه بیشتر صحبت کنید باز هم نمی‌توانید به یاد بیاورید که منبع این مشکل روحی تان از کجا بوده است. هر چه سخت تر تلاش کنید تا احساسات مدفون شده خود را احیا کنید آنها بیشتر از شما فرار می‌کنند. فقط آرام باشید و سعی نکنید تا چیزی را تغییر دهید. موفقیت شما ممکن است همین حوالی کمین کرده باشد.

فال روزانه متولدین شهریور

الان زمان این است که با همکاران‌تان تصمیم بگیرید که توان تان را با هم روی یک کار واحد بگذارید تا بهتر به نتیجه دلخواه برسید،‌ این کار گروهی بهتر و سودمندتر از این است که هر کس بخواهد کار خودش را بکند و کاری به دیگران نداشته باشد. شما خیلی راحت می‌توانید با دیگران روابط خصمانه‌ای داشته باشید، اما این روابط برای هیچ کدامتان سودی ندارد. توجه کنید که در کار، دیگران چه پیشنهاداتی می‌دهند و این را هم مدنظرتان قرار دهید که نیازهای شما چیست. سپس می‌توانید تصمیم بگیرید که از کجا شروع کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز برایتان لازم است در معامله‌های تجاری که افراد دیگر، شرکت‌ها و اداره‌های دیگر را هم درگیر می‌کنند شرکت کنید. لازم است که با شریک کاری خود خیلی صمیمانه صحبت کیند، وگرنه مجبور خواهید شد تمام بار زحمات را خودتان به دوش بکشید و یا تمام حق بیمه را خودتان پرداخت کنید. وقتی این مشکلات ظاهر می‌شوند ازشان فرار نکنید، وگرنه آنها روز به روز بزرگتر و پیچیده‌تر می‌شوند.

فال روزانه متولدین آبان

اگرچه ماه جدید جوزا می‌تواند انرژی شما را به اطراف پراکنده کند، ولی زمان مناسبی فراهم آورده تا پروژه جدیدی را در محل کار شروع کنید. توانایی طبیعی شما در متمرکز کردن توجهتان بر یک موضوع قبلاً آزمایش شده و شما تلاش می‌کنید که کار بعدیتان را به گونه‌ای شروع کنید که هم زمان به موضوعات مختلف بپردازید. برخی از مردم می‌توانند از عملکرد چند تکلیفی حمایت کنند، با وجود این، حتی اگر مجبور باشید در تصمیم خود تجدید نظر کنید به نفعتان است که فقط یک انتخاب داشته باشید.

فال روزانه متولدین آذر

آزادی شما ممکن است در یک حالت ناامید کننده امروز خود را به شدت نشان دهد و زمانیکه می‌فهمید که شما بسیار خوش بین بوده‌اید، عصبی می‌شوید. شاید شما پیغامی را از دست داده‌اید یا اینکه به سادگی نمی‌خواهید که بدبینی‌های دیگری را بفهمید، مخصوصا زمانیکه احساس خیلی خوبی دارید. به تعادل رساندن امیال و اشتیاق خود با فرصت‌های واقعی می‌تواند باعث شود شما در روزهای آینده که در پیش رو دارید احساس ناامیدی نکنید.

فال روزانه متولدین دی

شما هر نفسی که در هر روز و هر لحظه می‌کشید و استشمام می‌کنید فقط بخاطر یاد و خاطره گذشته تان است. از تاکیدی که بر روی گذشته تان دارید بکاهید زیرا یاد گذشته مانع از پیشرفت‌های آتی شما می‌شود. راحتی و آسودگی خیالی را که می‌توانید در حال حاضر داشته باشید بخاطر گذشته برهم نزنید.

فال روزانه متولدین بهمن

بودن در کنار یک فرد فریب‌کار و دغلکار اصلا چیز جالبی نیست، اما شما امروز مجبور می‌شوید که تمام روز را با چنین فردی باشید!! شما از بودن با افراد کله شق که به زور شما را وادار می‌کنند کارهایی که دوست ندارید را انجام دهید اصلا خوشتان نمی‌آید. ولی شاید مجبور شوید که فردی که زیاد هم آدم درستکاری نیست را تحمل کنید! خوشبختانه اگر از نقشه های خاص خود جدا نیفتید، با مهارت‌های دیپلماتیک خود می‌توانید اوضاع را بهتر کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز الگوی سیارات برای شما نشانه هایی می فرستد تا به کار و سلامتی تان توجه بیشتری کنید.اگر اخیراً در موضوعی زیاده روی کرده اید شاید اکنون تصمیم بگیرید آن را کنترل کنید یا شاید وقت بیشتری برای کار قرار دهید تا نشان دهید که تا چه اندازه از خودتان مایه می گذارید و متعهد هستید. یک دعوت اجتماعی برای این که کاری غیرمعمول انجام دهید علاقه شما را بر می انگیزد.

فال روزانه دوشنبه 10 آبان 1395

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه 10 آبان 1395

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 203 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php