کد خبر : 225748 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

غاری پر از ستاره در اعماق زمین + عکس

در کشور نیوزلند غاری وجود داره که انگار هزاران هزار ستاره در اون جا مونده، می تابند و فضای تاریک و ترسناک غار رو روشن و رویایی می کنند. انگار در زمان خلقت قرار بوده، اعماق زمین هم آسمون خودش رو داشته باشه و این یکی از آسمون هایی که …

در کشور نیوزلند غاری وجود داره که انگار هزاران هزار ستاره در اون جا مونده، می تابند و فضای تاریک و ترسناک غار رو روشن و رویایی می کنند. انگار در زمان خلقت قرار بوده، اعماق زمین هم آسمون خودش رو داشته باشه و این یکی از آسمون هایی که تا حالا کشف شده. اما انگار ها کافیه، با ما همراه باشید تا سفری داشته باشیم به آسمانی در اعماق زمین تا علت این زیبایی رو کشف کنیم…

غاری پر از ستاره در اعماق زمین + عکس

غار کرم های شبتاب وایتیمو ” Waitomo Glowworm Caves ” همون طور که از اسمش پیداست، زیبایی خودش رو مدیون حشره های ریزی هستش که در لا به لای ترک دیواره ها و قندیل های اون زندگی می کنن.

حشره “Archnocampa Luminosa” از زمانی که به لارو تبدیل میشه و توی کپسولی براق و ابریشمی قرار می گیره، شبتاب هست. اما دونستن راز این زیبایی چیزی از جادویی بودن این مکان کم نمیکنه، شما می تونید با پرداخت 60 یورو، سوار بر قایق وارد این غار رویایی شده و ساعاتی آسمان رو زیر زمین تماشا کنید.

غاری پر از ستاره در اعماق زمین + عکس

البته عکاسی در غار ممنوع هست و دلیل خوبی هم داره، اول اینکه شما رو از لذت بردن تو زمان حال محروم میکنه، دوم خطری که داره، چون ممکن باعث افتادن شما به درون آب بشه و سوم اینکه عکاسی در این محیط نیاز به تجهیزات و تکنیک های خاصی داره و شاید بی فایده باشه. بنابراین اگر تنها چشم هاتون همراهتون باشه، برای جمع کردن ستاره از آسمون این غار کافیه.

1/5 - (1 امتیاز)
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 434 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php