کد خبر : 223992 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

خاصیت اعجاب انگیز به

خاصیت اعجاب انگیز به اقلیم و آب و هوای این کشورها به گونه‌ای است که میوه‌های پاییزی در چنین کشورهایی به خوبی بارور می‌شوند و رشد می‌کنند و این میوه‌ها در سایر کشورها به عنوان میوه‌های کمیاب و استثنایی شناخته می‌شوند. از آن جمله می‌توان به میوه به اشاره نمود. …

خاصیت اعجاب انگیز به

خاصیت اعجاب انگیز به

اقلیم و آب و هوای این کشورها به گونه‌ای است که میوه‌های پاییزی در چنین کشورهایی به خوبی بارور می‌شوند و رشد می‌کنند و این میوه‌ها در سایر کشورها به عنوان میوه‌های کمیاب و استثنایی شناخته می‌شوند. از آن جمله می‌توان به میوه به اشاره نمود. لازم به ذکر است خواص بی‌نظیر این میوه در احادیث متعدد هم بیان شده است و از آن به عنوان یکی از میوه‌های بهشتی یاد کرده‌اند. این گیاه بی‌نظیر نه تنها میوه‌ای پرخاصیت دارد، بلکه دانه‌ها و برگ‌های این گیاه نیز دارای خواص درمانی شگفت‌آوری می‌باشند. در ادامه با خواص میوه، دانه و برگ‌های «به» آشنا می‌شوید.

درمان سرفه

دانه‌های خشک‌شده به برای درمان گلودرد و تسکین سرفه بسیار کارآمد می‌باشد. این دانه‌ها را در آب حل کنید و به عنوان داروی سرفه استفاده نمایید. این درمان بالاخص برای کودکان بسیار مفید است زیرا صد در صد بدون الکل می‌باشد. دانه‌های این گیاه برای درمان پنومونی، سرماخوردگی، سرفه، آسم و بیماری‌های تنفسی استفاده می‌شود. برای این منظور لازم است تا دانه‌های به را در آب بجوشانید و سپس مصرف نمایید.

اثرات درمانی دیگر

1- میوه به باعث بهبود اشتها می‌شود. همچنین خون‌رسانی و تغذیه قلب را تسهیل می‌نماید.

2- میوه به برای تسکین التهاب ارگان‌های داخلی مانند رحم بسیار مناسب است.

3- میوه، دانه و برگ‌های به برای بهبود بیماری‌های دستگاه ادراری پیشنهاد می‌شوند.

4- برای افراد دیابتی که می‌خواهند سطح قند خون خود را کاهش دهند، مصرف دمنوش به با تمام ضمایم به صورت میوه، دانه و برگ‌های به، 3 بار در روز توصیه می‌شود.

5- این میوه همچنین برای بیماری‌های پوستی و ناراحتی‌های چشمی مناسب می‌باشد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، پزشکی و سلامت ، خواص بازدید 736 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php