کد خبر : 219438 تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴

اسامی لواشک های غیر بهداشتی

اسامی لواشک های غیر بهداشتی اسامی برخی فرآورده های ترش مزه غیر مجاز به دلیل جعل یا فقدان مجوزهای بهداشتی سازمان غذا و دارو، اعلام شد. به گزارش میهن فال به نقل از خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: آﻟﻮﭼﻪ با نام های تجاری ترش مرزوسن …

اسامی لواشک های غیر بهداشتی

اسامی لواشک های غیر بهداشتی

اسامی برخی فرآورده های ترش مزه غیر مجاز به دلیل جعل یا فقدان مجوزهای بهداشتی سازمان غذا و دارو، اعلام شد.

به گزارش میهن فال به نقل از خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: آﻟﻮﭼﻪ با نام های تجاری ترش مرزوسن سون، آلبالو خشک با نام تجاری کرشته، آلوچه و لواشک میوه ای با نام تجاری اوشاقلار را غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

همچنین بر اساس این اطلاعیه، محصولات آلوچه بهداشتی تولید صنایع غذایی زرین ترش با نام تجاری زرین ترش شبستر روستای ملک زاده، و آلوچه فراوری شده با نام تجاری زرین ترش شبستر شهرک صنعتی کوزه کنان، لواشک میوه ای با نام تجاری گلفام طلایی، و همچنین آلوچه خمیری فراوری شده با نام تجاری صبا شهرک صنعتی شند آباد شبستر و آلوچه فراوری شده تولید شرکت تاتلی ترش شبستر با نام تجاری تاتلی، مزه لواشک، زرشک و انار تولید کننده محصولات کوهسار آذربایجان، آلوچه و لواشک با نام تجاری ناروین به دلیل جعل یا فقدان مستندات مورد نظر اداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های غذایی، سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می شوند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه ضمن اشاره به نام «لواشک زرد آلو و آلبالوی شرکت شهد دانه خوی با نام تجاری ترش آلان» که پیش از این به عنوان تولید کننده فرآورده غیرمجاز منتشرشده بود آورده شده است با توجه به ارائه مستندات لازم از سوی مدیران آن مجموعه، محصولات این شرکت به عنوان محصولی مجاز جهت تولید و عرضه می تواند در سطح عرضه حضور داشته باشد.

در گزارش روابط عمومی سازمان غذا و دارو معرفی این اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیرمجاز در سطح عرضه عنوان گردیده و پیرو آن به مردم این اطمینان داده شده است که بازرسان سازمان غذا و دارو و معاونتهای غذا و داروی دانشگاه با جدیت به امور نظارتی خویش مشغول هستند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو، با اعلام شماره تلفن ۶۶۴۰۵۵۶۹ از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می کنند خواست تا مراتب را به معاونت های غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی نیز اطلاع دهند تا نسبت به جمع آوری آنها اقدام لازم را به عمل آورند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 785 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php