کد خبر : 216921 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۹:۲۸

خانم مجری مشهور تلویزیون ازدواج کرد + تصاویر

ژیلا صادقی که 43 سال دارد، به همه شایعات در مورد ازدواجش با بازیگران و مجریان مختلف پایان داد و به طور رسمی اعلام کرد که ازدواج کرده است. ژیلا صادقی و همسرش محسن رجبی دو ماه قبل به عقد هم درآمده و ازدواج کردند که عکس مراسم عقد ژیلا …

خانم مجری مشهور تلویزیون ازدواج کرد + تصاویر

ژیلا صادقی که 43 سال دارد، به همه شایعات در مورد ازدواجش با بازیگران و مجریان مختلف پایان داد و به طور رسمی اعلام کرد که ازدواج کرده است.

خانم مجری مشهور تلویزیون ازدواج کرد + تصاویر

ژیلا صادقی و همسرش محسن رجبی دو ماه قبل به عقد هم درآمده و ازدواج کردند که عکس مراسم عقد ژیلا صادقی و محسن رجبی به تازگی منتشر شده است.

خانم مجری مشهور تلویزیون ازدواج کرد + تصاویر

ژیلا صادقی متولد 22 شهریور 1352 می باشد. وی دانش آموخته کارشناسی گرافیک از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۷۴ است و تا سال ۱۳۷۷ در آموزش و پرورش با ابلاغ تدریس کرده است. صادقی همزمان با تدریس در آموزش و پرورش به عنوان گوینده ، با واحد دوبلاژ سازمان صداوسیما همکاری میکرد. سال ۱۳۸۴ جایزه بهترین مجری را برای برنامه باتو ورود آقایان ممنوع شبکه ۳، دریافت کرد. سال ۱۳۸۶ جایزه بهترین مجری را برای برنامه خانه مهر و خونه من، خونه تو شبکه ۳، دریافت کرد. در سال های ۱۳۸۸ و ۱۳۹۰ به عنوان مجری برتر در نظر سنجی مجله هفتگی سروش از مردم و اصحاب رسانه انتخاب شد. در سال ۱۳۸۹ برای نخستین بار اجرای اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر توسط یک بانو را بر عهده داشت.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : تصاویر ، جالب و دیدنی بازدید 695 بار
دیدگاهتان را بنویسید

شیدا در تاریخ 13 مرداد 1395 گفته : پاسخ دهید

خانم مجری عزیز مبارکت باشه امیدوارم آقا داماد قدر این خانم نجیب و زیبارو بدونه

css.php