کد خبر : 212577 تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ تیر ۱۳۹۵ - ۰:۰۷

فال روزانه دوشنبه 7 تیر 1395

فال روزانه دوشنبه 7 تیر 1395 فال روزانه متولدین فروردین حتی اگر همه چیز در زندگیتان روبراه باشد و خواسته هایتان برایتان فراهم باشد هم امروز در فکر این خواهید بود که لیاقت شما خیلی بیشتر از اینی است که اکنون هستید. جاه طلبی خیلی خوب است و می تواند …

فال روزانه دوشنبه 7 تیر 1395

فال روزانه دوشنبه 7 تیر 1395

فال روزانه متولدین فروردین

حتی اگر همه چیز در زندگیتان روبراه باشد و خواسته هایتان برایتان فراهم باشد هم امروز در فکر این خواهید بود که لیاقت شما خیلی بیشتر از اینی است که اکنون هستید. جاه طلبی خیلی خوب است و می تواند عامل محرک شما برای داشتن یک زندگی بهتر باشد، ولی زیاده طلبی باعث خواهد شد که هیچ گاه از داشته هایتان لذت نبرید. اگر کاری به عهده تان است تمام تلاش خود را بکنید تا آن را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. سرتان به کار خودتان باشد و بگذارید دیگران هم کار خودشان را بکنند. خودتان را درگیر مشکلات شخصی بقیه نکنید. اگر کسی را دوست دارید و برنامه هایی برای یک آینده مشترک با او در سر دارید بهتر است فعلا این تصمیم خود را با دیگران در میان نگذارید تا از انتخاب خود مطمئن شوید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

برای این که افکارتان را بیان کنید منتظر نمانید تا از شما دعوت به عمل بیاید. هیچکس از شما نظرتان را نخواهد پرسید، خودتان نظرتان را بیان کنید و نگذارید حرفی در دلتان باقی بماند. شما به اندازه کافی به دیگران برای بیان عقایدشان وقت داده اید، حالا دیگر وقت آن رسیده است که عقیده خودتان را بگویید. منفعل نباشید و تنها نقش تماشاگر را بازی نکنید. فعال باشید و با کلام و افکار خود جریان های امروز را کنترل کنید. تبدیل رویاهای رمانتیکی که در سر دارید به واقعیت شاید خیلی سخت به نظر برسد، ولی اگر کمی تلاشتان را بیشتر کنید خواهید دید که الهه عشق هم با شما همکاری کرده و خواسته هایتان به واقعیت بدل خواهند شد.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز ذهنتان بسیار تیز است و قدرت بسیار زیادی در پس افکارتان وجود دارد، پس از این قدرت با هوشیاری کامل استفاده کنید. این انرژی را به کار بگیرید و ببینید چقدر موفقیت به دست خواهید آورد. امروز فرشته شانس و اقبال با شما همراه خواهد بود. تنها رمز رسیدن به خواسته هایتان این است که مغزتان را به کار بیندازید. گذشته را فراموش کنید و با قدرت تمام پیش بروید. این دست و آن دست کردن هیچ فایده ای جز از دست رفتن فرصت ها نخواهد داشت. عینک خوش بینی را به چشم هایتان زده و نگذارید ترس از موانع و مشکلات سد راهتان شود. به تحقق پیوستن رویاهایتان با باوری که دارید چندان مشکل نخواهد بود.

فال روزانه متولدین تیر

اگر حاضر نباشید ناهمواری های پیش رویتان را تحمل کرده و با تمام توانتان آنها را پشت سر بگذارید به دست آوردن تمام رویاهای بزرگی که در سر دارید کار راحتی نخواهد بود. پس از منطقه امن خود خارج شده و با دنیای بیرون و ناملایمات آن مواجه شوید. منتظر چه هستید؟ اگر تمام مدت در خانه بنشینید با فرد جدیدی آشنا نخواهید شد. از خانه بیرون بروید، بادیگران ارتباط برقرار کنید و قدر فرصت هایتان را بدانید. امروز هیچ کاری را نصفه نیمه رها نکنید و همه کارهایتان را تکمیل کنید. اگر کسی را دوست دارید احساس خود را نسبت به او بیان کنید. هیچکس نمی داند که فردا چه اتفاقی خواهد افتاد. کنترل اوضاع را به دست بگیرید و احساسات واقعی خود را بیان کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز شما بدون در نظر گرفتن همه جوانب و تنها بر اساس همان چیزهایی که خودتان می خواهید در عالم خیال و توهم پیش می روید و بدون فکر کردن واکنش نشان می دهید. متأسفانه شما دارید دنیا را به جای آن که به شکل واقعی اش نگاه کنید، همان طوری می بینید که خودتان دلتان می خواهد. مواظب باشید که رویاهای شیرینتان را با واقعیت ترکیب نکنید. به اندازه کافی برای برنامه ریزی برای کاری که می خواهید انجام دهید وقت بگذارید و قدم به قدم مسیرتان را بر اساس نقشه تان مشخص کنید. هر چیزی که در عشقتان دوست دارید را مورد تحسین قرار دهید و با این کار هم خوبی های او را برای خودتان یادآوری کرده و هم او را شاد کنید.

فال روزانه متولدین شهریور

بدون در نظر گرفتن موانعی که این چند وقت اخیر در سر راهتان قرار گرفته اند، شما اکنون باور دارید که انجام هر کاری برایتان ممکن است. خوشبختانه این تفکر مثبت شما بی اساس و تنها بر اساس سهل انگاری و مثبت نگری بی دلیل نیست. به همین دلیل هم هر کاری که امروز شروع کنید نتایجی خیلی بهتر از آن چیزی که خودتان انتظار دارید برایتان خواهد داشت. شما می دانید که قرار نیست همه چیز به سادگی آب خوردن پیش برود و برای رسیدن به اهدافتان باید به سختی تلاش کنید و زحمت بکشید، ولی همین که رویاهایتان را باور داشته باشید و مطمئن باشید آنها را به دست خواهید آورد به موفقیت بیشتر شما کمک قابل توجهی خواهد کرد.

فال روزانه متولدین مهر

وقتی هنوز به اندازه کافی احساس امنیت نمی کنید و دیگران به زور می خواهند شما را مجبور کنند که وارد عمل شوید اصلا احساس خوبی ندارید. با این حال شما بهتر از هر کس دیگری می دانید که صبر بهایی اندک است که باید برای گرفتن تصمیم درست بپردازید. اگر کسی می خواهد شما را وادار کند که دست به کار شوید و با فشارهایی که به شما می آورد معذبتان می کند، خیلی واضح و بدون هیچ هراسی حد و مرزهایی که بین شما و او وجود دارد را یادآوری کنید. زمانی که سر و صداهای اطرافتان شما را عصبی و سردرگم کرده اند، سکوت بهترین دوست شماست که کمک می کند به صدای قلبتان گوش کنید.

فال روزانه متولدین آبان

با وجود این که آماده اید تا وظایف و مسئولیت های خود را انجام داده و در فعالیت های گروهی شرکت کنید، ولی بیشتر ترجیح می دهید که وقت خود را صرف انجام کارهایی کنید که از آنها لذت می برید و خودتان دلتان می خواهد. خیالات و فانتزی هایتان پررنگ تر از همیشه شده اند و توجه شما را به خود جلب می کنند، با این حال شما می توانید به جای این که در عالم خیال غرق شوید از این حالت برای به کارگیری خلاقیت بیشتر در انجام فعالیت هایتان در دنیای واقعی استفاده کنید. وظایفتان را در اولویت قرار دهید، بعدازظهر امروز به اندازه کافی برای استراحت و انجام کارهایی که خودتان دوست دارید هم فرصت خواهید داشت.

فال روزانه متولدین آذر

امروز با وجود انتظاراتی که دیگران از شما دارند، شما به جای خط زذن کارهای ناتمام خود از لیست کارهای روزانه تان ترجیح می دهید در عالم افکار خود فرو بروید. با این حال، خوشبختانه این فکر و خیال ها مانع عمل کردن به قول ها و وعده و وعیدهایی که داده اید نخواهند شد. شاید با برخی از حرف ها و تصمیماتتان مخالفت شود، ولی شما به اندازه هر کس دیگری حق این را دارید که عقایدتان را بیان کنید. از قدرت ذهنی خود استفاده کنید تا در هر موقعیتی به موفقیت برسید. یادتان باشد که آزادی حسی است که باید در ذهن شما وجود داشته باشد. اگر کسی که دوست دارید حرفتان را درک نمی کند کمی به او حق بدهید، گاهی حتی خودمان هم نمی دانیم چه می گوییم و چه می خواهیم.

فال روزانه متولدین دی

شما امروز خیلی احساساتی هستید و ممکن است نسبت به دیگران و رفتارهایشان واکنش های احساسی و افراطی نشان دهید که می توانند موجب دلخوری آنها شوند. از گرفتن تصمیمات جدی که اثرات پایدار و طولانی مدت دارند خودداری کنید زیرا احساسات و حالات فعلی شما چندان پایدار نخواهند بود. این که کسی که برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است با وجود مشکلات و چالش هایی که در رابطه تان وجود دارد، امروز رفتاری همراه با عشق و مهربانی با شما داشته باشد برایتان بسیار لذت بخش است و فرصتی فوق العاده برای این خواهد بود که مشکلات موجود را کنار گذاشته و شکافی که بین شما به وجود آمده بوده است را از بین ببرید.

فال روزانه متولدین بهمن

تمایلی که شما به بیان خواسته ها و نیازهایتان دارید می تواند عاملی باشد که روز شما را به روزی خاطره انگیز تبدیل خواهد کرد. البته باید مواظب باشید که لحن بیانتان مناسب با وضعیت موجود باشد، در غیر این صورت ممکن است ناخواسته باعث ناراحتی دیگران شوید. در واقع داشتن برخوردی مناسب و همراه با ملایمت از مواجه شدن شما با مخالفت دیگران جلوگیری خواهد کرد. برای بیان احساستان به کسی که دوست دارید لزومی ندارد که هر حرفی که به ذهنتان می رسد را به زبان بیاورید، گاهی سکوت شما خیلی گویاتر و پرمعناتر از گفته هایتان می تواند باشد و پرحرفی های بی جهت تنها از ارزش احساس شما خواهند کاست.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز حتی اگر چیز تازه ای اتفاق نیفتاده باشد، به هر کجا که نگاه می کنید زیبایی بیشتری را در اطرافتان مشاهده می کنید. همان چیزهای قدیمی رنگ و روی جدیدی به خودشان گرفته اند و به شما هم انگیزه می دهند که فرد بهتری باشید. در واقع هیچ چیزی به غیر از خود شما تغییر نکرده است و تشخیص این که این همه عشقی که اطرافتان را فرا گرفته است از قلب خودتان سرچشمه می گیرد شما را شگفت زده خواهد کرد. این باید برای شما یادآور این نکته باشد که زندگی و تمام آنچه در اطرافتان است تنها بازتابی از آن چیزی است که شما خودتان می خواهید و به خودتان اجازه می دهید که ببینید.

فال روزانه دوشنبه 7 تیر 1395

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه 7 تیر 1395

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 198 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php