کد خبر : 206196 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰

این برند معروف سرطان زا از آب درآمد! + عکس

این برند معروف سرطان زا از آب درآمد! + عکس گفته می‌شود که غلات کواکر که همواره برای وعده صبحانه در میان افراد محبوب بوده است اخیرا با حواشی همراه است به طوری که از این شرکت تولیدی به دلیل وجود ماده سرطان‌زایی به نام گلیفوزیت در محصولاتش شکایت شده …

این برند معروف سرطان زا از آب درآمد! + عکس

این برند معروف سرطان زا از آب درآمد! + عکس

گفته می‌شود که غلات کواکر که همواره برای وعده صبحانه در میان افراد محبوب بوده است اخیرا با حواشی همراه است به طوری که از این شرکت تولیدی به دلیل وجود ماده سرطان‌زایی به نام گلیفوزیت در محصولاتش شکایت شده است.

به گزارش میهن فال به نقل از باشگاه خبرنگاران، این خوراکی محبوب صبحانه حالت کورن‌فلکس دارد و با ترکیب با شیر یا آب مصرف می‌شود. گلیفوزیت نوعی علف‌کش است که برای از بین بردن محصولات علفی استفاده می‌شود و سلامتی افراد را به شدت به خطر می‌اندازد.

این ماده سمی در غلات آماده برای صبحانه که در یک دقیقه حاضر می‌شود، یکی از محصولات مشهور کواکر مشاهده شده است. پس از انتشار این خبر مشتریان و مصرف‌کنندگان این محصول از این شرکت شکایت کردند.

این در حالی است که این شرکت همواره مدعی تولید محصولات طبیعی و سالم بوده است و با این شعار فریبنده بسیاری از مصرف‌کنندگان را دچار سوء تفاهم کرده است.

محصولات کواکر وابسته به شرکت پپسی کولا است و کارخانه آن واقع در شیکاگو است. همچنان این شرکت مدعی است که محصولاتش طی فرآیندی دقیق سم‌زدایی می‌شوند.

طی آزمایشی که بر روی محصولات آماده مخصوص صبحانه این شرکت انجام شد، ۴ درصد بیشتر از حد طبیعی در آن مواد سرطان‌زا و سمی وجود داشت و این مقدار در بیانیه‌ سازمان حفاظت از محیط زیست زیر حد طبیعی است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 215 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php