کد خبر : 204641 تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۳۰

راهکار جلوگیری از ریش شدن روبان

راهکار جلوگیری از ریش شدن روبان روبان ها چه پلاستیکی باشند چه پارچه ای، زمانی که قیچی می خورند؛ تمایل و استعداد عجیبی برای ریش شدن دارند. اما شما به راحتی می توانید برای جلوگیری از ریش شدن روبان از یک قیچی و مقداری برق ناخن به راحتی این کار …

راهکار جلوگیری از ریش شدن روبان

راهکار جلوگیری از ریش شدن روبان

روبان ها چه پلاستیکی باشند چه پارچه ای، زمانی که قیچی می خورند؛ تمایل و استعداد عجیبی برای ریش شدن دارند. اما شما به راحتی می توانید برای جلوگیری از ریش شدن روبان از یک قیچی و مقداری برق ناخن به راحتی این کار را انجام دهید.

۱- چگونه با برق ناخن از ریش شدن روبان جلوگیری کنیمیک قیچی کاملاً تیز مخصوص پارچه تهیه کنید. هرچه قیچی شما تیزتر باشد بریدن انتهای روبان برای جلوگیری از ریش شدن روبان با آن بهتر خواهد بود.

۲- چگونه با برق ناخن از ریش شدن روبان جلوگیری کنیمطول روبان را اندازه بگیرید. همچنین انتهای روبان را بهتر است با زاویه‌ی ۴۵ درجه یا V شکل ببرید تا احتمال جلوگیری از ریش شدن روبان بیشتر شود.

۳- چگونه با برق ناخن از ریش شدن روبان جلوگیری کنیملاک ناخن شفاف بخرید. از مارک معروف و باکیفیتی استفاده کنید که ماندگاری بالایی داشته باشد.

۴- چگونه با برق ناخن از ریش شدن روبان جلوگیری کنیمبرس لاک را در داخل لاک فرو کنید. هنگام خارج کردن، آن را در دهانه‌ی ظرف کمی نگه دارید تا لاک اضافی آن بچکد.

۵- چگونه با برق ناخن از ریش شدن روبان جلوگیری کنیمبرای جلوگیری از ریش شدن روبان یک لایه‌ی نازک از لاک را به انتهای روبان بمالید. می‌توانید روبان را با دست نگه دارید و انتهای آن را از دو طرف لاک بزنید و یا آن را روی زمین بگذارید و یک طرف را لاک بزنید سپس آن را برگردانده و طرف مخالف را نیز لاک بزنید.

۶- چگونه با برق ناخن از ریش شدن روبان جلوگیری کنیمروبان را بردارید تا از چسبیدن آن به سطح جلوگیری شود.

۷- چگونه با برق ناخن از ریش شدن روبان جلوگیری کنیمبرای استحکام بیشتر، یک لایه‌ی دیگر نیز روی آن لاک بزنید. سعی کنید لایه‌ی لاک ضخیم نباشد و خیلی فراتر از انتهای روبان نیز لاک نزنید. اگر لایه‌ی لاک بیش از حد ضخیم باشد، روبان تیره و خیس به نظر می‌رسد. -برای نتیجه‌ی بهتر در جلوگیری از ریش شدن روبان ، ابتدا لاک را روی یک تکه از روبان امتحان کنید تا از اینکه لاک سطح روبان را خراب نمی‌کند مطمئن شوید.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : خانه و خانواده ، سبک زندگی بازدید 545 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php