کد خبر : 199791 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲

شخصی که برای گرفتن سلفی ۴۰ هزار هکتار جنگل را به آتش کشید + عکس

شخصی که برای گرفتن سلفی ۴۰ هزار هکتار جنگل را به آتش کشید + عکس شخصی که به عمد حریق ایجاد کرده تا «سلفی» بگیرد به ۲۰ سال زندان و ۶۰ میلیون دلار جریمه محکوم شد. با توجه به گفته‌های «دیو استیونسون»(Dave Stevenson)، معاون دادستان منطقه، «وین آلن هانتسمن»(Wayne Allen …

شخصی که برای گرفتن سلفی ۴۰ هزار هکتار جنگل را به آتش کشید + عکس

شخصی که برای گرفتن سلفی ۴۰ هزار هکتار جنگل را به آتش کشید + عکس

شخصی که به عمد حریق ایجاد کرده تا «سلفی» بگیرد به ۲۰ سال زندان و ۶۰ میلیون دلار جریمه محکوم شد.

با توجه به گفته‌های «دیو استیونسون»(Dave Stevenson)، معاون دادستان منطقه، «وین آلن هانتسمن»(Wayne Allen Huntsman) اهل کالیفرنیا که برای گرفتن عکس «سلفی» یک آتش‌سوزی عظیم ایجاد کرده در دادگاه گفت: “من به کاری که کردم اعتراف می‌کنم چون من مرتکب آن شدم”.

بر اساس گزارش رویترز، در این آتش‌سوزی نزدیک به ۱۰۰ هزار جریب (۴۰ هزار هکتار) جنگل و زمین، حداقل یک دوجین خانه و هزاران آواره از ساکنان شمال کالیفرنیا که از جنوب غربی منطقه دریاچه تاهو رفت‌ و آمد می‌کنند را نابود کرده است.

«وین آلن هانتسمن» روز جمعه در دادگاه به سه فقره ایجاد آتش سوزی که باعث شد در فضای مجازی از او به عنوان «پادشاه آتش»(King Fire) یاد شود اعتراف کرد.

اگر چه در ابتدا «هانتسمن» اتهامات وارد شده را تکذیب می‌کرد اما او به دادگاه گفت که از کاری که انجام داده پشیمان است و چند بار روند دادرسی به دلیل گریه او قطع شد.

«پادشاه آتش» (King Fire) که ۳۹ ساله است در دادگاه گفت:” “من هر شب برای قربانیان احتمالی و ضرری که به آنها زدم گریه می‌کنم”.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 363 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php