کد خبر : 197825 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵

شاباش میلیاردی در بندرعباس از زبان داماد + عکس

خبر شاباش میلیاردی در روستای پشتکوه از توابع جلابی بندرعباس در فضای مجازی با حاشیه های زیادی مواجه بود. اما واقعیت شاباش یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان را از زبان مجید قاسم پور داماد بندرعباسی می خوانید. به گزارش میهن فال به نقل از فارس، در روزهای گذشته مبلغ …

شاباش میلیاردی در بندرعباس از زبان داماد + عکس

خبر شاباش میلیاردی در روستای پشتکوه از توابع جلابی بندرعباس در فضای مجازی با حاشیه های زیادی مواجه بود. اما واقعیت شاباش یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان را از زبان مجید قاسم پور داماد بندرعباسی می خوانید.

به گزارش میهن فال به نقل از فارس، در روزهای گذشته مبلغ «فَضل» یا شاباش در عروسی یک زوج در روستای پَشتَکوه از توابع جلابی بندرعباس اتفاقی نادر صورت گرفت و چشم همه را به خود خیره کرد، مبلغ یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان شاباش به داماد هدیه داده شد، مبلغی که بیشتر شبیه به جوایز بانک است شبی فراموش نشدنی را برای این خانواده رقم زد و فضای مجازی را به عنوان خبر اول به خود اختصاص داد.

دست به دست شدن عکسی که نشان می داد فامیل داماد در حال شمارش این هدیه میلیاردی است، در فضای مجازی، خبرنگار ما را بر ان داشت تا به سراغ مجید قاسم پور، داماد آن شب رویایی برود و واقعیت ماجرا را از وی جویا شود:

مجید قاسم پور در بندرعباس اظهار داشت: اقوام و بستگان داماد پول های «فَضل» عروسی را در دفتری یادداشت و جمع آوری می کنند که بعدها در مراسم عروسی آن ها این پول ها به صورت دوبرابر باز می گردد و این آیین و سنت در روستای پشتکوه و اکثر روستاهای مجاور آن از دیرباز برقرار است.

وی افزود: من به همراه سه برادر خود به شغل گالری اتومبیل، ساخت وساز در صنعت ساختمان و کشاورزی در منطقه مشغول هستم که در سال گذشته به عنوان کشاورز نمونه استان شناخته شدم.

این داماد میلیاردی ادامه داد: برگزاری این مراسم عروسی حدود ۲۰۰ میلیون تومان هزینه در برداشت و ۶ هزار کارت دعوت عروسی بین اقوام، دوستان و آشنایان پخش شد و از آن ها دعوت به عمل آمد اما پذیرایی به تعداد ۸ هزار نفر تدارک دیده شد که جمعیت حاضر حاکی از حضور بیش از افراد دعوت شده بود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 306 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php