کد خبر : 196578 تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹

گریم بازیگر ایرانی شبیه جرج بوش! + عکس

گریم بازیگر ایرانی شبیه جرج بوش! + عکس کیهان ملکی به زودی در فیلم فیلسوف های احمق به ایفای نقش خواهد پرداخت که با گریم جورج بوش در این فیلم دیده خواهد شد. روز گذشته کیهان ملکی بازیگر نقش جرج بوش «فیلسوف های احمق»، به انتقاد از عوامل این فیلم …

گریم بازیگر ایرانی شبیه جرج بوش! + عکس

گریم بازیگر ایرانی شبیه جرج بوش! + عکس

کیهان ملکی به زودی در فیلم فیلسوف های احمق به ایفای نقش خواهد پرداخت که با گریم جورج بوش در این فیلم دیده خواهد شد.

روز گذشته کیهان ملکی بازیگر نقش جرج بوش «فیلسوف های احمق»، به انتقاد از عوامل این فیلم پرداخت. او که از بلاتکلیفی خود برای بازی در «فیلسوف های احمق» گلایه داشت، گفت « عوامل این فیلم مدعی هستند که کار را شروع کردند و جلو بردند؛ اما من به خاطر ندارم فیلم شروع شده باشد.»

ملکی در ادامه مدعی شد که بسیاری از بازیگران مانند او هنوز جلوی دوربین نرفته اند و مشخص نیست عوامل سازنده «فیلسوف های احمق» مشغول چه کاری هستند: « موعد قرارداد من به پایان رسید و من هنوز یکبار هم جلوی دوربین نرفته‌ام. به ادعای سازندگان فیلم بخش‌هایی فیلمبرداری شده و نوبت فیلمبرداری ما رسیده است؛ اما بسیاری از بازیگران هنوز بازی نکرده‌اند و من نمی‌دانم کدام فیلمبرداری انجام شده است. سازندگان فیلم چه می‌کنند مشخص نیست. من خبرهای این فیلم را می‌بینم؛ ولی خبری از جلو رفتن و ساخته شدن فیلم نیست که باید پیگیری جدی شود.»

در ارتباط با این موضوع و روند ساخته شدن فیلم «فیلسوف های احمق» که به قول سازندگان آن جوابیه ای به فیلم های ضد ایرانی، مانند «۳۰۰»، «آرگو»، «گلاب» و «ربو کاپ» هست، سعید چاری کارگردان این فیلم می گوید که نزدیک به ۶۰ تا ۷۰ درصد این پروژه جلوی دوربین رفته است و عکس های آن نیز موجود است. چاری در واکنش به گفته های کیهان ملکی می گوید: «درباره این که آقای ملکی ادعا کرده‌اند هنوز جلوی دوربین نرفتند، باید بگویم که به جز یک عکس از تست گریم ، هیچ کجا عکسی از ایشان منتشر نشده و حتی روزی که از واحد مرکزی خبر برای گرفتن پشت صحنه آمده بودند، ایشان در لوکیشن حاضر نبودند. ایشان باید در سکانس های کاخ سفید بازی کنند که هنوز ضبط آن قسمت ها شروع نشده است. اما ایشان با یک سرچ در گوگل می توانند عکس های بسیار زیادی از صحنه فیلم را ببینند»

گریم بازیگر ایرانی شبیه جرج بوش! + عکس

کارگردان «فیلسوف های احمق» درباره ادعای کیهان ملکی درباره جلوی نرفتن فیلم برداری این پروژه گفت: « اتفاقا زمانی که آقای کیهان ملکی برای تست گریم نقش جرج بوش آمده بود، ما دو تا از اپیزودهای این فیلم را برایشان گذاشتیم و او هم به تماشای آن نشست، حال ایشان می گویند که تصویربرداری آغاز و یا ساخته نشده، جای تعجب بسیاری دارد.»

چاری «فیلسوف های احمق» را یکی از آثار متفاوت سینمای می داند و درباره نحوه ساختاری آن می گوید: « این فیلم به صورت اپیزودیک ساخته شده و به دلیل دکورهای سنگینی که دارد ممکن است وقفه ای در کار به وجود بیاید، چون به طور مثال اپیزودی از آن به فیلم «۳۰۰» و سربازان هخامنشی بر می گردد و اپیزود دیگر به فیلم «گلاب» و «آرگو» که به حوادث انتخابات و دوران قبل از انقلاب اشاره می کند، می پردازد، که این خود گویای همه چیز هست.»

سعید چاری با بیان اینکه اگر «فیلسوف های احمق» آماده شود آن را برای نمایش به جشنواره بین الملل فجر و یا مقاومت خواهد رساند، درباره فیلم «۱۷۵ غواص» که چند ماه پیش خبر آن رسانه ای شد و علیرضا خمسه، حمید فرخ نژاد، پولاد کیمیایی و مهدی باقر بیگی به عنوان بازیگران انتخاب شدند، گفت: «آخرین بازنویسی این فیلم انجام شده است و ما آن را ما برای بازیگران این فیلم فرستادیم و قرار است این فیلم در فروردین ماه کلید بخورد.»

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار سینما ، مجله خبری بازدید 448 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php