کد خبر : 195661 تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۸

فال روزانه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین شاید امروز دیگران منظور شما را بد برداشت کنند، اما شانس دوباره به سوی شما رو کرده و تا دو هفته دیگر نیز با شما خواهد بود. خوشبختانه امروز راحت‌تر می‌توانید منظور خود را بیان کنید اما اگر کسی تلاش شما را به هم زد، غافلگیر …

فال روزانه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

شاید امروز دیگران منظور شما را بد برداشت کنند، اما شانس دوباره به سوی شما رو کرده و تا دو هفته دیگر نیز با شما خواهد بود. خوشبختانه امروز راحت‌تر می‌توانید منظور خود را بیان کنید اما اگر کسی تلاش شما را به هم زد، غافلگیر نشوید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

خوشحال و شاد باشید زیرا کدورت‌هایی که بین شما و فرد محبوب تان به وجود آمده بود از بین می‌رود، تا شما بتوانید باز روابط‌تان را مثل سابق ادامه بدهید. هنگامی‌که روابط تان دوباره آغاز شد در رابطه با مسائلی که بر سر آنها بحث و مشکل داشتید دیگر سخنی بر زبان نرانید. زیرا شما دیگر به پاسخ این جواب‌ها احتیاجی ندارید شما تنها فرد محبوب تان را می‌خواستید که باز او با عنایت خداوند به سوی شما بازگشته است. گذشته را فراموش کنید و به زندگی که در حال حاضر دارید بپردازید.

فال روزانه متولدین خرداد

ممکن است امروز بیشتر از همیشه از نظر احساسی کنجکاو باشید اما اگر بخواهید بدون فکر کردن به عاقبت کاری آن را انجام دهید نتیجه مطلوبی در پی نخواهد داشت. معمولا شما اول کار هیجان دارید و از این تجربه سر مست و شادمان هستید. اما بعدا مجبورید که دوباره برگردید و خوب فکر کنید. به جای انکار احساسات تان به ناشناخته‌ها اعتماد کنید و از آن به عنوان عاملی برای تغییر استفاده کنید.

فال روزانه متولدین تیر

شما مدتی است در فضاهای احساسی زیبا سیر می‌کنید! و حالا با ورود بهرام به هشتمین خانه تان یعنی خانه “احساسات” می‌تواند لزوم ایجاد حد و حدودی که برای رشدتان باید ایجاد کنید را به یادتان بیاورد. خوشبختانه شما به سادگی از دیدگاه‌های خود دست نمی‌کشید؛ چراکه قدرت تجزیه و تحلیل گرایانه شما خیلی قدرتمند است. تفکرات منطقی خیلی خوب هستند، اما به نحوی از آن استفاده نکنید که که از احساسات صادقانه تان دوری گزینید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز تقریباً برای شما آسان است که احساسات شخص دیگری را تحقیر کنید، اما اگر خیلی بی‌ملاحظه باشید، احتمالاً خیلی زود با عملی انتقام جویانه مواجه خواهید شد. اشکال روش شما در این است که شما کار خودتان را دست کم می‌گیرید. اگر واقعاً می‌خواهید که در آینده موفق باشید، ابتدا باید زمان کافی برای برقرار کردن ارتباط عاطفی با شخصی که دوست دارید بگذارید.

فال روزانه متولدین شهریور

عواطف و حساسیت‌های اخیر شما بیش از پیش زیاد شده است، از حد و مقدار طبیعی خود بیشتر شده است. احساساتی که شما در حال حاضر دارید، فوق العاده زیبا هستند اما بهتر است به شخصیت قبلی‌تان برگردید زیرا شخصیت امروزتان آسیب‌های جدی را به شما می‌زند. شما در اثر افراط گرایی دچار خشم و غضب‌های بسیاری خواهید شد و توان مقابله با استرس‌های ناشی از این ماجرا را ندارید.

فال روزانه متولدین مهر

انعطاف پذیر بودن به شما کمک می‌کند تا امروز از پس مشکلات به خوبی برآیید، اما در واقع هر چه از روز می‌گذرد می‌بینید این کار برایتان سخت‌تر و سختتر می‌شود. ممکن است در یک موقعیت یک روش راه چاره باشد اما همان روش در موقعیت دیگری به کار نیاید. اگر اوضاع آن طور که دوست داشتید پیش نرفت، نگران نشوید. صبر کنید تا زمان شما را در حل این مشکل راهنمایی کند.

فال روزانه متولدین آبان

سیاره حاکم شما کیوان امروز روابط شما را مهار می‌کند و زمانیکه شما در حال صحبت با تحکم هستید لحن شما را آرام می‌کند. ممکن است شما با همه این موضوعات درگیر باشید با این حال تلاش‌های بی پایان شما حتما نتیجه خواهد داد. قوانین بازی را تغییر دهید تا انرژی تان نیز متحول شود. قدرت در دستان شماست تا با سخنان الهام بخش‌های خود رویاهای دیگران را پرورش دهید. فقط تعهد نکنید همه آن رویاها را یکباره تحقق می‌بخشید.

فال روزانه متولدین آذر

اگر امروز بخواهید ایده‌هایتان را برای فرد دیگری توجیه کنید، این کار بیشتر از آن چیزی که ارزش دارد از شما انرژی می‌گیرد. اتفاقاتی که برای شما می‌افتد به خودتان مربوط می‌شود نه به دیگران. حتی اگر دوست داشته باشید که دیگران را در آروزهایتان سهیم کنید، احتمالاً آنها ارزش رویاهای شما را درک نخواهند کرد، زیرا کلمات قادر نیستند تا نیرویی را که برای رسیدن به آنها در شما وجود دارد را شرح دهند.

فال روزانه متولدین دی

امروز شاید یک نفر ازتا درخواست پول کند یا بخواهد که کاری برایش انجام دهید. باوجود اینکه شما نمی‌توانید بهش جواب منفی بدهید، ولی اگر خودتان برنامه‌های دیگری داشته باشید عصبانی خواهید شد. و اگر قادر نباشید که برنامه‌هایتان را کنسل کنید، اوضاع پیچیده تر شده و عصبانی تر خواهید شد! البته خیلی خوب است که برای خودتان مرزها و محدوده‌های را مشخص کنید، ولی در مورد این مشکل اخیر این استراتژی کارساز نخواهد بود. به هر حال شما ناچارید هم بهترین کار را انجام دهید و هم راهی را پیدا کنید که این فرد را خوشحال نگه دارید!!

فال روزانه متولدین بهمن

به نظر می رسد که امروز نیاز داشته باشید که مراقب خود باشید به خاطر اینکه به عنوان جزیی از یک تیم کار می کنید؛ اما این ترس شما از عدم کنترل است که باعث می شود تا محدودیت هایی را برای خود قائل شوید. شما می توانید به تفاوت عقاید بسیاری که با بقیه گروه دارید واکنش نشان دهید. اما جدا کردن خود از بقیه گروه راه حل این مشکل نیست. می توانید بدون اینکه در مسیر کسی مانع ایجاد کنید آگاه و هوشیار باشید و نیازی به سنگ اندازی برای بقیه نخواهید داشت.

فال روزانه متولدین اسفند

شاید امروز فردی شاد و پر نشاط وارد زندگی‌تان شده و زندگی‌تان را از این رو به آن رو کند. اگر این اتفاق افتاد سعی نکنید که ماجراهای احساسی را تحت کنترل خود درآورید، فقط هر جا شما را به دنبالش کشید همراهش بروید. اما تا زمانی که این کار را نکرده‌اید نباید انتظار رابطه‌ای عاشقانه را داشته باشید. هنگام قضاوت کردن در مورد خود و دیگران هرچقدر از منطق و عقل خود استفاده نکنید بهتر است.

فال روزانه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 200 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php