کد خبر : 195558 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰:۱۷

فال روزانه پنج شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین امروز کارهایی که می خواهید به خوبی پیش نمی روند اما بهتر است بر انجام آنها اصرار نورزید و به خودتان فشار نیاورید. مدتی است آنقدر درگیر هستید که دوست دارید از واقعیت و زندگی روزمره دور شوید و به سرزمین رویاها سفر کنید. جلوی خیال …

فال روزانه پنج شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

امروز کارهایی که می خواهید به خوبی پیش نمی روند اما بهتر است بر انجام آنها اصرار نورزید و به خودتان فشار نیاورید. مدتی است آنقدر درگیر هستید که دوست دارید از واقعیت و زندگی روزمره دور شوید و به سرزمین رویاها سفر کنید. جلوی خیال پردازیهای ذهن تان را نگیرد و بگذارید هر جا که دوست دارد شما را با خود ببرد.آن وقت می بینید که چه چیزهای تازه ای را از درون تان کشف خواهید کرد. شاید بد نباشید امروز یک قطعه شعر عاشقانه برای معشوق تان بفرستید، اگر به فکر به دست آوردن دل او هستید، این کار حتما جواب می دهد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

اگر چه ذهن تان خیلی فعال نیست اما انرژی فیزیکی زیادی دارید. بنابراین با اعتماد به نفس بالا روزتان را آغاز کنید و در هر کاری که به شما پیشنهاد شد، شرکت کنید. فردی در زندگی تان هست که امروز منتظر خط یا تماسی از شماست اما شما شک دارید که با او تماس بگیرید زیرا احساس می کنید که به شما تمایلی ندارد. اگر نسبت به علاقه خود مطمئن هستید، امروز زمان خوبی برای شروع یک رابطه عاشقانه است. شما می دانید که چگونه می توان دل او را به دست آورد پس معطل چه چیزی هستید؟ همین حالا برای شاد کردن دلی پیش قدم شوید.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز کمی گیج به نظر می رسید و نمی توانید به خوبی اتفاقات اطراف تان را تجزیه و تحلیل کنید. منطقی بودن و عاقلانه تصمیم گرفتن نیز در چنین روزی برایتان سخت است. بنابراین بهتر است مشکلات و حل مسائل را در چنین روزی رها کنید و در روزهای آتی به سراغ شان بروید. سعی کنید امروز را استراحت کنید و به اتفاقاتی که به طور طبیعی برایتان پیش می آید تن دهید. شما فرد عاشق پیشه ای هستید، امروز نیز روز مناسبی برای عشق ورزیدن به دیگران است. آنهایی را که دوست دارید با هدیه ای سورپرایز و شاد کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز به شما پیشنهاد می شود تا مسئولیت کاری را به عهده بگیرید. اگر آن را قبول می کنید یادتان باشد که تمام جوانب آن را در نظر بگیرید زیرا مسائل همیشه آن طور که به نظر می آیند نیستند. شرایط شما هم به گونه ای است که باید قبل از هر قدمی، سطح آگاهی خود را بالا ببرید. اگر چه ممکن است در ابتدا همه چیز برایتان گیج و گنگ باشند اما به محض این که قدم های بعدی را بردارید، ایده های زیادی به ذهن تان می رسد که در پیشرفت کاری تان موثر خواهند بود. در طول روز عشق تان را نیز فراموش نکنید.

فال روزانه متولدین مرداد

ریشه یابی مسائل در چنین روزی برایتان مسیر نخواهد شد پس بهتر است به دنبال علت و معلول ها نگردید. به جای غصه خوردن و نگران بودن، یک چرت بلند بزنید، گلهای خود را آب دهید یا یک کتاب به دست بگیرید و بخوانید. کارهایی انجام دهید که شما را از واقعیت دور می کند و به عالم خیال می برد. اگر برقراری ارتباط با اطرافیان هم برایتان سخت شده است، دیدار یا تماس با آنها را به روزهای آتی موکول کنید. کمک کردن به دیگران نه تنها احساس خوبی به آنها بلکه به خودتان نیز بیش از همه، منتقل خواهد کرد.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز هر چه آنچه را که دلتان می خواهد، انجام دهید. قدرت تخیل تان آنقدر بالا می رود که ممکن است ناگهان چشم باز کنید و ببینید که روی ابرها هستید. از رسیدن به آرزوهایتان ناامید نباشید. اگر شما آرزویی در سر دارید، حتما دست یابی به آن نیز ممکن است، پس برای آرزوهای بزرگ تان نیز ارزش قائل شوید و از آنها سرسری نگذرید. آتش بزرگی در درون شما روشن است، می توانید به کمک نور آن راه خود را پیدا کنید. اگر خودتان را در روزمرگی محبوس می بینید، بد نیست به زندگی خود مخصوصا زندگی عاطفی تان کمی هیجان دهید.

فال روزانه متولدین مهر

نگرانی شما نسبت به اطرافیان تان در چنین روزی افزایش می یابد به همین دلیل دوست دارید در کنارشان باشید و در صورت لزوم به آنها کمک کنید. شما فرد مهربانی هستید و دوست دارید این قسمت از شخصیت تان را به دیگران نیز نشان دهید. مطمئن باشید دیگران نیز، آنجا که شما محتاج کمک هستید، در کنارتان خواهند بود. امروز فردی را ملاقات خواهید کرد که هم از نظر ظاهری و هم باطنی برای شما جذابیت دارد طوری که نمی توانید چشم از او بردارید. بهتر است در برقرای رابطه افراط نکنید و آهسته تر پیش روید.

فال روزانه متولدین آبان

روز پر مشغله ای پیش رو خواهید داشت و مجبور هستید با افراد زیادی در تماس باشید. خلاقیت شما نیز افزایش یافته و مدام در ذهن تان خیالپردازی می کنید. افرادی که در اطراف تان هستند امروز نقش های مهم تری را در زندگی تان ایفا خواهند کرد. یادتان باشد که روزی محبت های آنها را جبران کنید. فردی توجه شما را به خود جلب کرده است. رفتار و حرف هایی این فرد آنقدر شما را درگیر می کند که رفتار و حرف های خود را نیز فراموش خواهید کرد. تبریک می گوییم، تمام نشانه ها حاکی از آن است که شما عاشق شده اید.

فال روزانه متولدین آذر

سعی کنید امروز مسائل را خیلی جدی نگیرید و از گرفتن تصمیمات مهم بپرهیزید. فکر می کنید که برخی مسائل در پشت پرده در حال رخ دادن است که شما از آن بی خبرید. به احساسات خود ایمان داشته باشید و اگر تمایل دارید، به دنبال حقیقت بروید. اگر به دریا دسترسی دارید، در ساحل کمی قدم بزنید. هوای آزاد برای حال و روز این روزهای شما خوب است. امروز عصر زمان خوبی است تا با عشق زندگی تان قرار ملاقاتی بگذارید. خبر خوب این است که او شما را با هدیه ای سورپزاز خواهد کرد.

فال روزانه متولدین دی

امروز آنقدر سرتان شلوغ است و عجله دارید که حتی ممکن است یادتان برود هنگام بیرون رفتن از خانه کفش هایتان را به پا کنید. پس قبل از این که از خانه خارج شوید، تمام لوازم مورد نیاز خود را چک کنید تا چیزی جا نماند. طرز فکر شما در مورد روابط عاطفی نسبت به چند وقت قبل تغییر کرده است. شما دیگر تمایلی به دوستی های کوتاه مدت ندارید، به همین دلیل است که باید در مورد افرادی که به زندگی تان راه می دهید، بیشتر فکر کنید و محتاط تر باشید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز اطلاعاتی به دست تان می رسد که ممکن است شما را گیج کند. اگر جواب سوالاتی را که به دنبالش هستید به دست نیاوردید ناراحت و عصبی نشوید، حقیقت به زودی برایتان آشکار می شود. یکی از آشناهایتان در تلاش است تا شما را از مسیر درست منحصرف کند، به همین دلیل بهتر است به دیگران خیلی اعتماد نکنید و با اطلاعاتی که خود در دست دارید، جلو بروید. شما برای به دست آوردن دل محبوب تان تلاش های بسیاری کرده اید اما جواب نداده است، انتظار بی خود نداشته باشید، با تغییر رویه خود و صبر بیشتر مطمئنا به آنچه دلتان می خواهد، می رسید.

فال روزانه متولدین اسفند

قدرت تخیل تان سر به فلک کشده است طوری که مدام در حال خیالپردازی هستید. دوست دارید به سرزمین های دور سفر کنید و روی ابرها راه بروید. جلوی این تصورات خود را نگیرید زیرا چیزهایی را به شما نشان می دهند که انتظارش را ندارید. اگر در چنین روزی گرفتن تصمیمات منطقی برایتان سخت است، آن را به روز دیگری موکول کنید، روزی که هم خیال و هم پاهایتان روی زمین سیر می کند. اگر اخیرا شریک زندگی خود را ناراحت کرده اید، امروز با یک شاخه گل یا هدیه ای نزدش بروید و از دلش در آورید.

فال روزانه پنج شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنج شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 201 بار
برچسب ها : ، ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php