کد خبر : 195222 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰:۰۵

فال روزانه سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین با وجود این که چالش های موجود ممکن است امروز حل نشوند، اصلا نباید خودتان را نگران این موضوع بکنید. درست است که شرایط کمی پیچیده است و اوضاع به نظرتان بحرانی می آید، ولی اگر سعی کنید خیلی راحت می توانید این مشکلات را برای …

فال روزانه سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

با وجود این که چالش های موجود ممکن است امروز حل نشوند، اصلا نباید خودتان را نگران این موضوع بکنید. درست است که شرایط کمی پیچیده است و اوضاع به نظرتان بحرانی می آید، ولی اگر سعی کنید خیلی راحت می توانید این مشکلات را برای یک روز هم که شده فراموش کنید و به آرامش نسبی برسید. به رویاهایی که برای آینده دارید فکر کنید و از اثرات مثبتی که این رویاها می توانند روی حال امروزتان داشته باشند بهره ببرید. تنها چیزی که جلوی شما را می تواند بگیرد موانع ذهنی خودتان و ترس از شکست است. اوضاع و شرایط به نفع شما هستند، از هیچ چیز نترسید و پیش بروید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

رویاهایتان می توانند بسیار الهام بخش باشند، ولی این نکته را فراموش نکنید که این رویاها خودبخود همانطوری که خودتان می خواهید برآورده نخواهند شد و به تلاش، وقت و توجه مستمر شما نیاز دارند. یک نفر توجه شما را به خود جلب کرده است و فکر می کنید او بهترین فرد به عنوان شریک زندگی شما خواهد بود و دلتان می خواهد هر چه زودتر قضیه را رسمی کنید. هرچند این تفکران مثبت شما را به هیجان می آورند بهتر است کمی دست نگه دارید، ممکن است جنبه هایی از شخصیت این فرد هنوز برای شما ناشناخته باشند. کمی به خودتان و او فرصت بدهید تا شناختی کامل از یکدیگر به دست بیاورید، این موضوع ارزش وقت گذاشتن را دارد.

فال روزانه متولدین خرداد

فرصت این را خواهید داشت که وارد گروه هایی قدرتمند شوید و کارهایی بکنید که به بهبود موقعیت فعلیتان به ویژه از لحاظ اقتصادی کمک خواهند کرد. هوش و ذکاوت خود را به نمایش گذاشته و شوخ طبعی را هم فراموش نکنید. امروز زیاد از حرف های اطرافیانتان سر در نمی آورید، البته تقصیر از شما نیست و خود آنها هم خیلی واضح حرف نمی زنند. برای این که بهتر بتوانید پیام های آنها را دریافت کنید به زبان بدن آنها دقت کنید. مشکلات موجود در رابطه عاطفیتان با نگرش غیر منطقی و شاید حتی خودخواهانه ای که امروز دارید ممکن است شدت بیشتری پیدا کنند. کمی هم به طرف مقابلتان حق بدهید و سعی کنید او را درک کنید.

فال روزانه متولدین تیر

ناراحتی فعلیتان با کار کردن و تمرکز روی کاری که چند روزی است دارید عقب می اندازید بهتر خواهد شد. شاید دوستان و همکارانتان هم با ایده ها و برنامه هایی که دارند شما را قانع کنند برنامه هایتان را با آنها هماهنگ کنید. ولی این را به یاد داشته باشید که فرار کردن از مسئولیت هایتان برای شما هیچ فایده ای نخواهد داشت و کارهایی که نیمه کاره رها کرده اید همچنان در انتظار شما باقی خواهند ماند. امروز در مورد مسائل مالی حواستان را خوب جمع کنید تا به دردسر نیفتید. مثلا اگر به دوستانتان پیشنهاد رفتن به رستوران را بدهید ممکن است آنها فکر کنند که شما آنها را به صرف شام دعوت کرده اید و شما را حسابی توی خرج بیندازند.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز به فکر یکی از رویاهایی هستید که خیلی برایتان اهمیت داشته است ولی آن را به خاطر شرایط زندگی کنار گذاشته اید. اکنون اگر خوب فکر کنید خواهید دید که اوضاع به آن وخامتی که خودتان فکر می کرده اید هم نبوده است. با وجود آن که تغییراتی که در انتظارشان هستید یک شبه اتفاق نخواهند افتاد، همین که بدانید احتمال رسیدن به خواسته تان وجود دارد حالتان بهتر خواهد شد. این را برای همیشه به یاد داشته باشید که این خود شما هستید که سرنوشت خودتان را می سازید. در حرف زدن با عشقتان دقت کنید که روی جزئیات تأکید ویژه ای داشته باشید و روی بهبود مهارت های مکالمه خود کار کنید تا سوء تفاهمی بینتان به وجود نیاید.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز حتی اگر دیگران از شما حمایت کنند هم خودتان احساس می کنید که در یک گردباد گرفتار شده اید. کمکی که از جانب دیگران دریافت می کنید به بهتر شدن شرایطی که باید تغییر پیدا کند هیچ کمکی نخواهد کرد. دوستان نزدیکتان ممکن است فکر کنند که این رفتارشان به نفع شما است، ولی در واقع آنها دارند به ضرر شما کار می کنند. خوشبختانه این وضعیت فعلی برای مدت طولانی ادامه نخواهد یافت، پس با شرایط موجود کنار بیایید و اوضاع را از اینی که هست آشفته تر نکنید. امروز در دریای محبت عشقتان غرق شوید، اما یادتان باشد که مرزها و حدود را رعایت کنید و با سوء استفاده کردن از رفتار عشقتان او را عصبانی نکنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز خیلی درون گرا نیستید و تمایل زیادی نسبت به اشتراک گذاشتن افکار و احساساتتان با دیگران دارید. در حال حاضر بیقرار هستید و این حالت شما کنترلتان را در دست گرفته و شما را تشویق می کند بی فکر و عجولانه دست به عمل بزنید. این که با دنیای اطرافتان ارتباط برقرار کنید و انرژیتان را به کار بگیرید از لحاظ روحی برای شما خیلی خوب است. افرادی را پیدا کنید که از لحاظ فکری و روحی شبیه به خودتان هستند و به دنبال تغییرات مثبت بوده و ایده هایشان را برای تعالی بخشیدن به آنها با یکدیگر به اشتراک می گذارند. وقتی با دیگران به صورت یک گروه درآمده و با هم دست به کار شوید نتایج خیلی بهتری خواهید گرفت.

فال روزانه متولدین آبان

زندگیتان دارد به یک ماجراجویی فوق العاده شباهت پیدا می کند و هرچند از ناشناخته ها تا حدودی می ترسید، ولی درگیر شدن با آنها می تواند برای شما بسیار هیجان انگیز باشد. با این حال یادتان باشد که در هر شرایطی احتیاط شرط عقل است. حواستان باشد که امروز به چه آرزوهایی فکر می کنید، زیرا این فکرهایتان تاثیر زیادی روی آینده شما و این که چه می خواهید بکنید خواهند داشت. امروز تا جای ممکن در خانه نمانید و به بیرون از منزل بروید تا با افرادی جدید آشنا شوید. با دوستانتان و حتی دوستان دوستانتان دیدار کنید و از بودن در جمع لذت ببرید، مطمئن باشید ماندن در خانه خیلی لذت بخش نخواهد بود.

فال روزانه متولدین آذر

امروز هر تشویقی که بشوید از لحاظ روحی روانی تاثیرات مثبت فراوانی روی روحیه شما خواهد گذاشت. متاسفانه به خاطر استرس و نگرانی فعلیتان نمی توانید استراحت کافی داشته باشید، ولی خوشبختانه پس از این بحران ها به آسایش روانی و عاطفی دست پیدا خواهید کرد. باید این حقیقت را بپذیرید که بحران کنونی را نمی توان به سرعت حل کرد. آرامش خودتان را حفظ کنید و در لحظه زندگی کنید تا بتوانید آنچه از زندگیتان می خواهید را خودتان به وجود بیاورید. امروز ممکن است زندگی حرفه ای خود را زیر سوال ببرد و فکر کنید که اصلا این کار را باید ادامه داد یا نه! اما عجله به خرج ندهید و به استعفا فکر نکنید یا در آگهی های روزنامه به دنبال کار نگردید. امروز روز چنین تغییرات عظیمی نیست.

فال روزانه متولدین دی

یکی از فصل های کتاب زندگیتان دارد به پایان می رسد ولی پیش از آغاز فصلی تازه چیزهای زیادی هستند که باید مورد بررسی قرار گرفته و اولویت بندی شوند. یکی از مهمترین کارهایی که باید انجام دهید این است که روی روابط نزدیک و صمیمیتان تمرکز کرده و زمان کافی برای آنها بگذارید. هر چقدر هم که درگیری ها و دغدغه هایتان زیاد باشند چند دقیقه ای را وقت گذاشته و گل ها را بو کنید و به درخت ها نگاه کنید. گذشته ها گذشته اند و فردا هم که هنوز نیامده است، از امروزتان نهایت بهره را ببرید و قدر تک تک لحظه های زندگیتان را بدانید. در اجتماع حاضر شوید و با شجاعت تمام خودتان را به غریبه ها معرفی کنید؛ فقط یادتان باشد کاری نکنید که حسادت عشقتان برانگیخته شود.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز کارهای بسیار زیادی در انتظارتان هستند که نمی توانید از انجام آنها سر باز بزنید، ولی نتایجی که به دست خواهید آورد آنقدر وسوسه کننده هستند که به شما انرژی و انگیزه کافی برای ادامه مسیرتان را بدهند. شما برای رسیدن به اهدافتان کاملا آماده هستید، ولی دیگران ممکن است با برنامه هایشان موانعی در سر راه شما ایجاد کنند و باعث شوند نتوانید تا آخر هفته به خواسته هایتان برسید. هیچ نیازی به نگرانی نیست، بدون آن که عجله کنید و با خیال راحت به راهتان ادامه دهید و مطمئن باشید که در مسیر درستی قرار دارید. اگر مجرد هستید امروز فرصت خوبی برای پیدا کردن عشق احتمالی آینده تان می تواند باشد، اما حواستان باشد خیلی تند پیش نروید و به خودتان و طرف مقابل فرصت کافی بدهید.

فال روزانه متولدین اسفند

شما امروز از نقشی که باید ایفا کنید کاملا آگاه هستید، ولی ممکن است نتوانید تمام وعده هایی که داده اید را عملی کنید. نیت خیر شما و تلاش و اشتیاقی که برای شرکت در هر کار خیری از خودتان نشان می دهید دیگران را هم تحت تاثیر قرار داده و به این کار تشویق می کند. با این حال ممکن است نسبت به خودتان ناعادلانه رفتار کرده و نیازهایتان را خارج از اولویت قرار دهید. یادتان باشد تا وقتی که تنها به فکر خودتان نباشید، رسیدن به خودتان و خواسته هایتان خودخواهی نیست و توجه به سلامت و رفاه خودتان شما را قادر می سازد که بتوانید بهتر به دیگران کمک کنید. نظرتان درباره تماشای یک فیلم رمانتیک همراه با عشقتان چیست؟

فال روزانه سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 201 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

css.php