کد خبر : 189764 تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱:۰۰

قاتل نوزاد زنده سوزانده شده آزاد شد

رژیم صهیونیستی «مائیر ایتنجار» شهرک‌نشین صهیونیست و متهم سوزاندن خانواده «الدوابشه» را آزاد کرد. بر اساس گزارش وبگاه خبری «فلسطین‌الیوم»، این آزادی ایتنجار پس از اعتصاب غذای وی صورت گرفت. منزل خانواده الدوابشه مردادماه ۱۳۹۴ در کرانه باختری به دست شهرک‌نشینان به آتش کشیده شد، «علی» نوزاد این خانواده در …

قاتل نوزاد زنده سوزانده شده آزاد شد

رژیم صهیونیستی «مائیر ایتنجار» شهرک‌نشین صهیونیست و متهم سوزاندن خانواده «الدوابشه» را آزاد کرد. بر اساس گزارش وبگاه خبری «فلسطین‌الیوم»، این آزادی ایتنجار پس از اعتصاب غذای وی صورت گرفت. منزل خانواده الدوابشه مردادماه ۱۳۹۴ در کرانه باختری به دست شهرک‌نشینان به آتش کشیده شد، «علی» نوزاد این خانواده در همان روز آتش‌سوزی به شهادت رسید.

پدرش یک هفته بعد با سوختگی ۹۰ درصدی در بیمارستان شهید شد و مادرش «ریهام» نیز چند روز بعد با سوختگی ۸۰ درصدی در بیمارستان به شهادت رسید.

آزادی این قاتل اسرائیلی در حالی است که دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی، دو سرباز اسرائیلی را به خاطر شلیک به یک شتر در کرانه باختری، به چهار ماه زندان محکوم کرد.

چنین احکامی و عملکردی از دستگاه قضای رژیم صهیونیستی رفتار اهانت‌بار مقامات این رژیم با فلسطینی‌ها را نشان می‌دهد.

پایگاه خبری «تایمز اسرائیل» دیروز گزارش داد که یکی از نظامیانی که به این شتر تیراندازی کرده، به چهار ماه حبس محکوم شده و درجه نظامی او نیز تنزل پیدا کرده است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار حوادث ، مجله خبری بازدید 527 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php