کد خبر : 189353 تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰:۲۶

فال روزانه پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین نیمه خالی لیوان را می بینید؟ امروز باید باهوش تر باشید. باید با خوش بینی یک سری محدودیت ها را از بین ببرید و از آن طرف هم، یک سری محدودیت ایجاد کنید. شاید شاهد برخی رفتارهای سرد باشید اما خوبی اش این است که می …

فال روزانه پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

نیمه خالی لیوان را می بینید؟ امروز باید باهوش تر باشید. باید با خوش بینی یک سری محدودیت ها را از بین ببرید و از آن طرف هم، یک سری محدودیت ایجاد کنید. شاید شاهد برخی رفتارهای سرد باشید اما خوبی اش این است که می توانید واقعیت ها را بهتر ببینید. اما نگذارید موجب ناامیدی شما یا از بین رفتن اعتمادبه نفستان بشود. به خودتان سخت نگیرید. هنگامی که دچار شک می شوید، به جای حرص خوردن روی حل مساله تمرکز کنید. این را به یاد داشته باشید: یک شبه نمی توان ره ساله را رفت! به عشقتان بیشتر اعتماد داشته باشید و نگذارید شک موجب از بین رفتن عاطفه شما بشود.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز وضعیت مالی شما به سمت محدودیت بیشتر پیش می رود. باید بیشتر روی خرج های خود تمرکز داشته باشید. اگر احساس می کنید در کار فعلی خود محدودیت دارید و نمی توانید درآمدی که لازم است را از آن کسب کنید، شاید لازم باشد یک بازنگری کلی به این مساله داشته باشید. این را بدانید خودتان به تنهایی از عهده کارها بر نمی آیید. از مشورت دیگران کمک بگیرید و به آنها اعتماد کنید. این همفکری ها شما را به ثبات مالی خواهند رساند.

فال روزانه متولدین خرداد

امروز بیشتر به خودتان فکر می کنید. تصورتان این است در یک جاده به تنهایی در حال حرکت هستید و فقط خودتان می توانید به خود کمک کنید. اما این طور نیست. کمی مثبت تر به زندگی و رویدادها نگاه کنید. شاید سردی برخی روابط و رفتارها این حس را در شما به وجود آورده باشد. اما ناامید نباشید و خودتان را در سایه مخفی نکنید. هر چه قدر مثبت اندیش تر باشید، راهکارهای بهتری برای زندگی پیدا خواهید کرد.

فال روزانه متولدین تیر

امروز برخی از محدودیت هایی که در محل کار یا در زندگی شخصی وجود دارند، شما را به خیال پردازی و رویابافی وا می دارند. اگر می توانید یک فرصتی را برای استراحت پیدا کنید تا انرژی هایتان دوباره به دست بیایند. یوگا و مدیتیشن یا پیاده روی در هوای سالم می تواند راهگشا باشد. به اطرافیان اعتماد داشته باشید و با یک بار رفتار سرد دیدن، سریع ناامید نشوید و در پیله تنهایی فرو نروید.

فال روزانه متولدین مرداد

به واسطه ستاره ها امروز کمی استرس را تجربه خواهید کرد. تصور می کنید در میانه مسیر تنها مانده اید و کسی نیست به کمک شما بیاید. اما نیمه پر لیوان را ببینید. به جای دپرس شدن و خیالات منفی به این فکر کنید که چطور به این نتیجه رسیده اید! و اینکه ناامید نباشید. رفتار سرد اطرافیان شما را دچار این توهم کرده که کارایی لازم را ندارید. اما این طور نیست. باید راه فرار از دام این حس های منفی را بیابید و همچنان در جمع باشید. این را بدانید که مشورت گرفتن از دیگران شما را خیلی سریع تر به نتیجه دلخواهتان می رساند.

فال روزانه متولدین شهریور

امروز استرس زیادی را تجربه خواهید کرد. دایم در شک و دوراهی هستید. از یک فکر مسوولیت های کاری و از طرفی هم علاقه مندی های شخصی خودتان قرار دارند و نمی دانید چگونه می توان میان آنها تعادل برقرار کرد! این را بدانید که عشقتان به توجه بیشتر شما نیاز دارد. پس با همفکری گرفتن از دیگران، سریعا یک راه چاره پیدا کنید و به خانه بروید تا در کنار او باشید. هر گاه به درست بودن مسیر انتخابی خود شک کردید، به جای زانوی غم بغل کردن، دنبال راه بگردید و مساله را حل کنید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز در موقعیت های استرس زا گرفتار می شوید. اما اصلا دست و پای خود را گم نکنید و با منطق و حفظ آرامش، سعی کنید خیلی سریع آنها را پشت سر بگذارید. برای اینکه در این فاز نمانید، بهتر است با دیگران ارتباط نزدیک تری داشته باشید. در مورد مسایل مالی از آنها مشورت فکری بخواهید. این کار کمک می کند تا راه حل خوبی برای مشکلات بیابید. به جای اینکه به نیمه خالی لیوان خیره شوید، مثبت اندیش باشید و بدانید یک روزه نمی توانید به جایگاهی که می خواهید برسید. حرف زدن و ارتباط برقرار کردن، حلال مشکلات امروز شما است.

فال روزانه متولدین آبان

امروز دایم درگیری های فکری برای خودتان درست می کنید. از یک طرف فکر مسوولیت های کاری و از طرفی هم زندگی عاطفی. نمی دانید چه کنید که به هر دو آنها برسید و مشکلی برای هیچ طرفی پیش نیاید. چاره این کار مشورت گرفتن از دیگران است. باید در مورد مشکلات خود حرف بزنید تا هم استرس ها و شک هایتان برطرف شوند و هم بتوانید آرامشی که می خواهید را به دست بیاورید. برای به دست آوردن آرزوها، باید دید منفی گرای خود را کنار بگذارید. در دنیای واقعی باشید و برای اهداف طولانی مدت برنامه ریزی کنید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز احتمال اینکه با همکاران دچار درگیری یا مشکل بشوید، وجود دارد. خودتان را آماده کنید تا جدی و سرسخت باشید اما از کوره در نروید. بی احترامی نباید بکنید، فقط اگر کسی نقد بی موردی داشت، با آرامش و با کلام از خودتان دفاع کنید. این مسایل و رفتارها نباید شما را در لاک خود فرو ببرند. ناامید نباشید و برای جلوگیری از این پیشامدها، همیشه با دید مثبت به زندگی و رویدادها نگاه کنید. امروز ترس و شک در دلتان هست و برای برطرف کردن آنها، باید سکوت و آرامش درونی خود را حفظ کنید.

فال روزانه متولدین دی

بهترین فرصت برای سامان دادن به کارها، امروز است. البته کمی شک و بدبینی در دلتان هست که باید آن را کنار بگذارید. اگر فقط نیمه خالی را ببینید، نمی توانید به نتیجه ای که در سرتان هست برسید. پس آرامش خود را حفظ کنید. از دیگران دوری نکنید ، بلکه برعکس، به آنها نزدیک شوید و مشورت فکری بگیرید. اگر در مسایل مالی با مشکل یا کمبودی مواجه شده اید، وقتش رسیده که یک بازنگری کلی به کارهایتان داشته باشید. شاید لازم باشد در شغل خود تجدید نظر کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

هرگز صورت مساله را پاک نکنید. اگر مساله ای موجب ناراحتی شما می شود، به جای مخفی کردن، آن را مطرح کنید. حرف بزنید. اما آرامش هم داشته باشید. شک و تردیدها کمی شما را کلافه کرده اند و استرس دارید. اما می توانید با کمک گرفتن از دیگران آن را برطرف کنید. پروژ ه های کاری خود را طوری تعریف کنید که برای رسیدگی به زندگی شخصی هم فرصت کافی داشته باشید. عشقتان امروز به شما بسیار نیاز دارد. پس زودتر از کار به خانه بازگردید و در کنار هم شاد باشید. این را بدانید که آدم ها از یکدیگر مسایل زیادی می آموزند.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز استرس دارید و این مساله ناراحتان می کند. اما به جای اینکه حرص بخورید، بیرون بروید و با دوستان سر خود را گرم کنید. با آنها در مورد افکار منفی حرف بزنید و از آنها کمک بخواهید. شاید رفتار سرد برخی افراد موجب ناامیدی شما شده باشد، اما در دام افسردگی گرفتار نشوید. این موارد موقت هستند و با کمی تعامل و معاشرت با اطرافیان برطرف می وشند. برای از بین بردن مشکلات باید آنها را بشناسید و با آنها روبه رو شوید. آهسته و پیوسته قدم بردارید و بدانید یک شبه نمی توان راه صدساله را رفت.

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 153 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید
دیدگاه ها بسته شده است.
css.php