کد خبر : 187923 تاریخ انتشار : جمعه ۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱:۱۷

فال روزانه جمعه ۲ بهمن ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین امروز درست برعکس دیروز که نباید با دیگران وارد بحث یا ارتباط می شدید، خیلی هم خوش برخورد هستید و درک و تفاهم بسیار بالایی دارید. امروز بیشتر حواس خود را روی نزدیک شدن به دوستان بگذارید و موجبات خوشحالی آنها را فراهم کنید. حتی در …

فال روزانه جمعه ۲ بهمن ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

امروز درست برعکس دیروز که نباید با دیگران وارد بحث یا ارتباط می شدید، خیلی هم خوش برخورد هستید و درک و تفاهم بسیار بالایی دارید. امروز بیشتر حواس خود را روی نزدیک شدن به دوستان بگذارید و موجبات خوشحالی آنها را فراهم کنید. حتی در دنیای آنلاین نیز فعالیت بسیاری خواهید داشت و می توانید با آپلود عکس های جالب در اینستاگرام دوستان تازه ای پیدا کنید. امروز رویاهای عاشقانه شما بسیار نامفهوم هستند و نمی توانید سر در بیاورید که دقیقا چه می خواهید و در چه حالی هستید. اما اگر مجرد هستید، بهترین زمان برای قرار گذاشتن با یک فرد تازه، امروز است.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

افکار کاربردی و اکتسابی خود را با هم تلفیق کنید و وارد مرحله اجرایی بشوید. هارمونی و تفاهم با اطرافیان و همکاران امروز همانند موتور جت برای شما می ماندو هر چه تفاهمتان با اطرافیان بیشتر باشد، سریع تر کارهای خود را به انجام خواهید رساند. امروز می توانید با هرکسی که دوست دارید قرار بگذارید و با حرف زدن های جالب، دل او را به دست بیاورید. روحیه خوب امروز در جذابیت بیشتر شما تاثیر زیادی دارد.

فال روزانه متولدین خرداد

برنامه های ترجمه زبان و جست‌وجوگر برنامه های پرواز روی گوشی خود نصب کنید. امروز یک برنامه سفر خارجی برای شما پیش می آید که مجبور هستید به آن سر دنیا سفر کنید. این سفر کاری یا تحصلیلی است. بهترین فرصت برای آشنا شدن با فرهنگ مردم کشورهای دیگر است. از اینکه با غریبه های ارتباط برقرار کنید، هراسی نداشته باشید. البته امروز این احتمال هم وجود دارد تا با فرد رویاهای خود قرار ملاقات بگذارید و لحظاتی شاد را در کنار او تجربه کنید.

فال روزانه متولدین تیر

طبق قوانینی که برای خود تعیین کرده اید، امروز هیجان و فشار زیادی را تجربه خواهید کرد. البته این حکمرانی بیشتر از سمت قلب به مغز است. یعنی بیشتر کارهای خود را بر اساس خواسته های قلبی انجام می دهید. رویاپردازی و غرق شدن در دنیای فانتزی ها هم از دیگر مسایلی است که امروز شما را درگیر خواهد کرد. اما در عوض، در ارتباط عاشقانه خود بسیار عالی خواهید بود و خیلی خوب می توانید در مورد حس ها و خواسته های خود با فرد مقابل صحبت کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز باید در رفتارهای خود سیاست داشته باشید. در میان همه آدم هایی که در اطرافتان هستند، به سراغ فردی بروید که همیشه گره گشای مسایل دیگران است. این را بدانید که چاپلوسی یا تعریف های اغراق آمیز، همیشه هم جواب نم یدهد و باید بدانید روی چه کسی آن را اعمال می کنید. امروز طوری رفتار کنید که سپاسگزاری ساده شما را برساند و در این امر زیاده روی نکنید. در مسایل عاشقانه، امروز دوست دارید تابو شکنی کنید. دلتان می خواهد وارد رابطه ای بشوید که تاکنون نداشته اید یا با فردی کاملا متفاوت آشنا شوید.

فال روزانه متولدین شهریور

به نیازهای درونی خود توجه داشته باشید. سلامت، تمیز کردن خانه و میز کار و ثبت نام در کلاس های ورزشی همانند یوگا جزو واجبات امروز زندگی شما هستند. به استخر یا حمام آب گرم بروید و در سکوت و آرامشی که آب به شما هدیه می دهد، در مورد خواسته ها و فانتزی های خود فکر کنید. برای کارهایتان باید زمان بندی داشته باشید. در ارتباط با عشقتان امروز هیجان زیادی دارید و به همان اندازه هم ممکن است سریع فروکش کند. اگر مجرد هستید نیز بهترین زمان برای نخستین قرار، همین امروز است.

فال روزانه متولدین مهر

امروز باید بیشتر تمرکز خود راروی رضایت از کار و ارتباط با دیگران بگذارید. در محل کار طوری رفتار کنید که برد دو طرفه نصیب شما بشود. بعدازظهر را نیز به استراحت و نیازها شخصی خود اختصاص دهید. حمام آب گرم بگیرید و روی کاناپه دراز بکشید و در کمال آرامش به اهداف و خواسته هایی که در سر دارید، فکر کنید. برای آنها در ذهنتان برنامه ریزی کنید و در یک فرصت دیگر، آنها را روی کاغذ بیاورید. برخی روزها رشار از هیجان و اشتیاق های عاشقانه هستید. امروز دقیقا، یکی از همان روزها است. در کنار فرد موردعلاقه تان رویاهای خود را به واقعیت بدل کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز با خودتان صادق باشید. پیش از اینکه هیجانی و شتابزده بخواهید کاری را آغاز کنید، یا تغییری در زندگی خود ایجاد کنید، دقیقا از خود بپرسید: «هدفتان از این کار چیست؟» برای همه کارهایی که امروز می خواهید انجام بدهید، اول از خودتان سوال بپرسید. این کمک می کند تا کارهای ضروری و واجب را در اولویت قرار دهید. در ارتباط عاشقانه خود مراقب کلمه هایی که استفاده می کنید، باشید. امروز در فاز ایراد گرفتن هستید و ممکن است موجب ناراحتی عشقتان شوید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز هارمونی و هماهنگی بسیاری با اطرافیان دارید و برعکس دیروز، می توانید خیلی خوب بقیه را درک کنید. برای اینکه دیگران نیز همان اندازه از مصاحبت شما لذت ببرند، هیجان و اشتیاق بیشتر در کلام خود بریزید. شاید با عقاید یا نقطه نظر بقیه موافق نباشید، اما نباید با آنها وارد بحث بشوید. خیلی واضح و شفاف در مورد هر چه برایتان سوال است، سوال بپرسید و حرف بزنید. امروز عشق و هیجانات عاطفی شما بسیار زیاد است. اگر با عشقتان در یک خانه زندگی می کنید، همه لحظه های شما سرشار از شادی خواهد بود و یک خاطره ماندگار برایتان ثبت خواهد شد.

فال روزانه متولدین دی

امروز از همان ابتدای صبح با انرژی زیاد کار خواهید کرد. از نظر ارتباط با همکاران هم بسیار موفق خواهید بود. اما خوب است در میانه روز، کمی به خود استراحت دهید. کمی به زیبایی های طبیعت یا اطراف نگاه کنید. بخشی ار روز را نیز به برنامه ریزی زندگی شخصی خود اختصاص دهید. این کار برایتان لازم است. زیرا گاهی عدم تعادل میان کار و زندگی موجب ایجاد آشفتگی می شود. ارتباط های عاطفی خود را بیشتر نوشتاری کنید. مثلا ایمیل عاشقانه برای فرد مورد علاقه تان ارسال کنید.

فال روزانه متولدین بهمن

امروز قدرت جاذبه همیشگی شما بیشتر می شود و می توانید از این حالت کاریزماتیک به بهترین شکل استفاده کنید. اگر قرار است دوست جدیدی به دایره دوستان خود اضافه کنید، به این توجه داشته باشید که این افراد چه تاثیری در زندگی شما خواهند داشت. امروز مراقب قول هایی که می دهید یا حرف هایی که می گویید باشید. فاتنزی های عاشقانه خود را واقعی کنید. اشتیاقاتی که دارید رابه زبان بیاورید. با عشقتان روش های کاملا تازه و پرهیجان برای تفریح پیدا کنید. یا حتی او را سوپرایز کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز برای شما سرشار از خلاقیت است. عینک خوش بینی خود را بزنید و بریون بروید. امروز با روحیه خوبی که دارید، با اطرافیان ارتباط بشیار شادی خواهید داشت و می توانید با تمام وجود، آنها را درک کنید. در محل کار اگر چزی به نظرتان عجیب است و نمی توانید درکش کنید، خیلی گیر ندهید. بیشتر به خودتان و خواسته های خود بیندیشید. عشقتان امروز بیشتر از همیشه برایتان جذابیت دارد. با انجام کاری خارج از انتظار او می توانید موجب خوشحالیش بشوید و مهر پایداری بر رابطه تان بزنید.

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه جمعه ۲ بهمن ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 193 بار
دیدگاهتان را بنویسید

نازنین زهرا در تاریخ 2 بهمن 1394 گفته : پاسخ دهید

باسلام وعرض ادب
علی اقا من دنبال اتاق گفتگومیهن فال میگردم اون چی شده بچه ها کجا رفتن خیلی دلم تنگ شده واس اون اتاق!!!!

mohammad در تاریخ 2 بهمن 1394 گفته : پاسخ دهید

سلام….به لینک زیر مراجعه کنید.

http://www.mihanfal.com/chat

css.php