کد خبر : 187161 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱

بازیکن مشهور استقلال درگذشت + عکس

بازیکن مشهور استقلال درگذشت رضا احدی بازیکن مشهور استقلال که به دلیل بیماری کبد و طحال از هفته قبل در بیمارستان ایران مهر بستری شده و به کما رفته بود بعد از طی مدتی بیماری درگذشت. این پیشکسوت باشگاه استقلال تهران که به دلیل عارضه کبد در بیمارستان بستری بود، …

بازیکن مشهور استقلال درگذشت + عکس

بازیکن مشهور استقلال درگذشت

رضا احدی بازیکن مشهور استقلال که به دلیل بیماری کبد و طحال از هفته قبل در بیمارستان ایران مهر بستری شده و به کما رفته بود بعد از طی مدتی بیماری درگذشت. این پیشکسوت باشگاه استقلال تهران که به دلیل عارضه کبد در بیمارستان بستری بود، امروز دار فانی را وداع گفت.رضا احدی، بازیکن دهه‌های ۵۰ و ۶۰ استقلال به دلیل شدت گرفتن بیماری‌اش که ناشی از عفونت‌ داخلی و عارضه کبد بود، در بیمارستان ایران مهر درگذشت.

بازیکن مشهور استقلال درگذشت + عکس

احدی پیشکسوت باشگاه استقلال ، در پانزدهم دی ماه جاری به دلیل آنچه خود، “مشکل اعصاب” عنوان می‌کرد در بیمارستان بستری شد، ولی سپس پزشکان عفونت داخلی و عارضه کبد را در بدن وی تشخیص دادند.

رضا احدی که روزگاری رودی فولر ایران صدایش میکردند روز‌های اخیر در کما تحت نظر پزشکان قرار داشت. وی سابقه عضویت در تیم‌های باشگاه فوتبال استقلال و باشگاه فوتبال روت‌وایس اسن را دارد. او هم‌چنین در دهه شصت شمسی برای بازی در باشگاهی در آلمان دعوت شد و در لیگ آلمان بازی کرد.

بازیکن مشهور استقلال درگذشت + عکس

همسر رضا احدی ستاره سابق فوتبال ایران و استقلال که روزگاری رودی فولر ایران صدایش می کردند ولی در اوج بی خبری با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کرد، دل پر گله ای دارد ، همین چند وقت پیش بود که رضا احدی در اوج این مشکلات مالی که برای زندگی اش ایجاد شده بود ، در مصاحبه هایی از این گفت که به دلیل بی پولی تصمیم گرفته است مسافرکشی کند و کار کردن را برای خودش عار نمی داند.

رضا احدی حتی در لحظات پیش از بیماری هم اعتقاد داشت اگر منصور پورحیدری ، دیگر پیشکسوت تیم اجازه می داد دستیار ناصر حجازی شود و برای ۶ ماهی که به پرسپولیس رفته بود ، بعد از این همه سال او را سرزنش نمی کرد ، سرنوشت دیگری برایش رقم می خورد ، احدی درست در همان بیمارستانی بستری شد که این اواخر منصورخان برای درمان آنجا بود.یعنی بیمارستان ایران مهر.

اما متاسفانه رضا احدی هوشیاری اش را روی تخت بیمارستان از دست داد و به حالت مراقبت های ویژه رفت . بعد از این اتفاقات ، همسر احدی که حال و روز خوبی نداشت از این همه بی وفایی به شوهرش گلایه دارد. او با بغض و اشک از این گفته که مدیران استقلال را نمی بخشم.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار ورزشی ، مجله خبری بازدید 371 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php