کد خبر : 187057 تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۹:۵۲

هنرمندان ایرانی که کشورشان را فروختند! + تصاویر

یکی از چهره های جوان هنرمند کشورمان نوشت:این روزها اخباری مبنی بر فرار برخی چهره های به ظاهر هنرمند در سایتها پیچیده است که به خاطر به هرقیمتی دیده شدن و رسیدن به مادیات و شهرت بیشتر پا روی ارزشهای دینی و انسانی و ملی خود گذاشتند تا برای خودشان …

یکی از چهره های جوان هنرمند کشورمان نوشت:این روزها اخباری مبنی بر فرار برخی چهره های به ظاهر هنرمند در سایتها پیچیده است که به خاطر به هرقیمتی دیده شدن و رسیدن به مادیات و شهرت بیشتر پا روی ارزشهای دینی و انسانی و ملی خود گذاشتند تا برای خودشان نان روغنی تری را مهیا کنند.

هنرمندان ایرانی که کشورشان را فروختند! + تصاویر

راستی وقتی این اخبار را شنیدم به خودم گفتم: آیا وقت آن نرسیده که به خود بیاییم و ملاک دوست داشتن و نداشتن را چیزی قرار دهیم که همیشه ماندگار خواهد بود.

آری تا حالا خیلی اشتباه کردم چرا که کسانی را دوست می داشتم که از شهرت بیشتری بر خوردار بود، یا خوش سیما تر بود و یا بیشتر نامش روی زبانها بود. بدون اینکه فکر کنم صرف شهرت و جمال، ملاکی برای ابراز عشق و علاقه و دوست داشتن حقیقی نخواهد بود.

وقتی شنیدم برخی عنوان کردند که به خاطر پول، کشورشان را فروختند و به شبکه های بیگانه پیوستند تا بیشتر خودی نشان دهند، تازه متوجه شدم که این نوع افراد چه قدر بی هنر بودند و ما به آنها هنرمند می گفتیم.

هنرمندان ایرانی که کشورشان را فروختند! + تصاویر

تازه فهمیدم که هنرمندان واقعی کسانی بودند که به خاطر از دست ندادن یک وجب از خاک میهنشان از مال و جان خودشان گذشتند.

آری چه جفایی که بر واژه هنر نکردیم… آری چه اشتباهاتی در نامیدن هنرمند که نکردیم. آیا این خطا نیست، به کسی بگوییم هنرمند که میهنش را به پول می فروشد؟ آیا این خطا نیست، کسی را هنرمند بدانیم که با خوبی ها و ارزشهای دینی و انسانی غیر مانوس است؟ آیا این خطانیست، کسانی را که برای حفظ عزت و شرف ملت کشورشان، سختی ها را تحمل کردند تا جایی که از پدر و مادر، از فرزند و همسر، از دنیا و لذت های آن جدا شدند و جانشان را فدا کردند، هنرمند ننامیم؟

آری هنر یعنی سوختن برای ساخته شدن دیگران.

الان با تمام افتخار می خواهم نمونه ای از هنرمندان واقعی کشورم را را معرفی کنم تا عکسشان برای همیشه در قاب سینه ها جای بگیرد.

هنرمندان ایرانی که کشورشان را فروختند! + تصاویر

هنرمندان ایرانی که کشورشان را فروختند! + تصاویر

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 514 بار
دیدگاهتان را بنویسید

یک دوست در تاریخ 28 دی 1394 گفته : پاسخ دهید

بخشید هر کسی اختیار خودش را دارد وهر جور بخواهد زندگی میکند این کهخواستند به خارج از کشور بروند بد نیست

يلدا در تاریخ 28 دی 1394 گفته : پاسخ دهید

سلام * به کسی میگن وطن فروش که بره اون ور و پشت سر هم وطن ایرانی بی گناهش بد بگه…. وگرنه کسی که از بی کاری و یا به خاطر رسیدن به پیشرفت بیشتر میره اون طرف نباید گفت که تو چرا نموندی و مستاجری و کم پولی و یا آینده مبهم داشتن رو تحمل نکردی … ! همه جا زمین خداست ! همچین میگن انگار که اون طرف سرزمین هیولاها و بی غیرتهاست … تو ایران چند تا با غیرت و با حجاب و وطن دوست داریم ؟!!!!!!!!! بشمار !

ناشناس در تاریخ 28 دی 1394 گفته : پاسخ دهید

پا رو چه ارزشهای دینی گذاشتند مسئولین سینما پا رو ارزشهای دینی گذاشتند که برای دادن کار به اونها ازشون تقاضا بی شرمانه دارند می گن اگر کار می خواین باید با ما باشین تا کار بهتون بدیم یک حجاب الکی در سینما شد ارزشهای دینی ولی کسی که تقاضای بی شرمانه می کنه و راحت می خواد به جسم و روح آدما صدمه بزنه ارزشهای دینی رو زیر پا نذاشته یک مقدار درست فکر کنید اونا میهنشون رو به پول نفروختند اونهای برای اینکه ایمانشون تن و جسمشون سالم بمونه مهاجرت کردند و حجاب یک چیز شخصی که حتی خدا به پیامبر گفت به زنان مومن بگو حجابهاشون رو حفظ کنند چون زنان مومن با زنان معمولی فرق داشتند می خواست خدا که ایمانشون رو کاملتر کنه وگرنه می تونست بگه پیامبر به همه زنها بگو واجب که حجابشون رو رعایت کنند شما که چیزی از اسلام واقعی نمی دونید حتی معلوم ننشستین قران مطالعه کنید چرا از ارزشها صحبت می کنید شما که خودتون در دین گمراهین چرا چیزی که اسلام واقعی گفته رو به گونه ای دیگه جلوه می دین و خود خدا در قران فرمودند هر وقت دیدیین در سرزمینی نگه داشتن ایمان و درستکاری سخت شد مهاجرت کنید وقتی اینه شغلشون اینه که باید بازی کنند بعد مسئولین سینما برای نون خوردن اینا از شغلشون جسمشون رو می خوان چه اسلامی و ارزشهای اسلامی سرزمینی که به زنها به عنوان وسیله برای خوش گذرونی خودشون استفاده می کنند آیا شما رو به یاد عربها نمی اندازه والا زمان شاه زنها بی حجاب بودند ولی ارزش داشتن مردها با غیرت بودند چشم پاک بودند دختر همسایه دختر خودشون بود نسبت به زن همسایه تعصب داشتند آیا الان هم اینطوریه مخصل کلام جامعه ما جامعه ای که مردها هرزه و نگاهها آلودس با اینکه همه حجاب دارند هیچ ارزشی به زن نمی زارند وقتی با یک مرد صحبت می کنید نگاهاشون نگاه سالمی نیست اگر نخوایم بگیم ۱۰۰ حداقل ۷۰درصد اینجوری هستند متاسفانه الان در قلبهای مردم سرزمینم به جای حکومت خدا شیطان حکومت می کنه آیا می شه خدا دوباره به این سرزمین برگرده

علی اکبر قانع در تاریخ 29 دی 1394 گفته : پاسخ دهید

با سلام خدمت این دوست عزیز که اینطور با حرارت و احساس از این به اصطلاح هنرمندان دفاع میکنن
دوست عزیز باید به شما بگم که حرفاتون و انتقادات به حق شما به سینمای پر از مشکلات ایران چیزی از اصل قضیه کم نمیکنه و نمیتونه توجیه کننده این حرکت بسیار زشت و به نظر من خیانت آمیز این به اصطلاح هنرمندان
مهاجر و یا دقیق تر بگم خود فروخته و پشت کرده به همه ارزش های این سرزمین باشد در مورد سینمای ایران
باید توجه داشته باشید که با همه نواقص،هنوز هم جز نجیب ترین و پاک ترین سینماهای دنیاست هنوز هم اگه
کسی هنرمند واقعی باشه میتونه خودشو حفظ کنه به نظر شما سینمای ما بهتره که فساد توش لااقل رسمی
نیست تا سینمایی مثل آمریکا که علنا س—–ک—– س و پ—–و——ر—–ن——و وسیله پول در آوردن اونهاست درباره حجاب هم شما رو به مطالعه دقیق تر در قرآن دعوت میکنم که صراحتا شرط داشتن ایمان رو حجاب میگه طبق آیه ای که خودتون خوندین و منظور فقط همسران پیامبر نیست منظور همه انسان های با ایمان هستش ضمنا باید بدونید که پوشش درست تنها مخصوصا خانم ها نیست بلکه مردان هم باید با پوشش درست در جامعه ظاهر شوند

css.php