کد خبر : 184759 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰:۰۹

فال روزانه دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین امروز هیچ کجا را به اندازه خانه دوست نخواهید داشت. در خانه و کنار خانواده حسابی ریلکس و آرام هستید و خستگی های روز خود را بیرون می کنید. مسایل مالی کمی شما را دچار نگرانی کرده اند. اما همه برگه ها را کنار بگذارید و …

فال روزانه دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴

فال روزانه متولدین فروردین

امروز هیچ کجا را به اندازه خانه دوست نخواهید داشت. در خانه و کنار خانواده حسابی ریلکس و آرام هستید و خستگی های روز خود را بیرون می کنید. مسایل مالی کمی شما را دچار نگرانی کرده اند. اما همه برگه ها را کنار بگذارید و امروز فقط استراحت کنید. در روزهای آینده با مدیریت داشته های خود می توانید خریدهای لازم را انجام دهید. با عشقتان زیر نور ماه بنشینید و حرف های عاشقانه رد و بدل کنید. یک شب رمانتیک و عالی در انتظار شما است. اگر مجرد هستید هم پروفایل اینترنتی خود را آپ دیت کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز کمی حساس هستید و ممکن است به جزئیات مسایل خیلی توجه کنید. اما مراقب هیجانات خود باشید. سعی کنید به ندای قلب خود گوش کنید و ببینید چه می خواهد. اما چشم بسته هم به حرف دلتان عمل نکنید. لازم است هر چه در سر و دلتان می گذرد را یک بار دوره کنید تا بتوانید تصمیمات درست بگیرید. در رابطه عاطفی، دوست دارید زیاد حرف بزنید . برای اینکه موجب خستگی طرف مقابلتان نشود، صحبت های خود را با خنده و شوخی همراه کنید. اگر مجرد هستید، با نگاه به چشمان فردی که موردنظرتان هست می توانید تشخیص دهید همراه خوبی برای شما می تواند باشد یا خیر.

فال روزانه متولدین خرداد

مسایل مالی امروز برایتان جالب و خنده دار خواهند بود. در طول دو هفته آینده، پیشرفت های کاری و مالی زیادی در انتظار شما است و همین موجب می شود تا خیلی راحت بتوانید برای خریدهای ضروری برنامه ریزی مالی داشته باشید. یا تعمیراتی که باید در خانه انجام شود را تمام کنید. خودتان را برای رسیدن به نقطه امن مالی آماده کنید. هیجانات عاطفی خود را عیان کنید و هر چه قدر دوست دارید با عشقتان حرف بزنید. اما شادی را موضوع اصلی کفت‌وگوهایتان بگذارید تا از هم انرژی بگیرید.

فال روزانه متولدین تیر

از افکار خود بیرون بیایید. امروز می توانید بهترین های خود را ارائه دهید. فکرها و حرف هایتان را بی نگرانی به زبان بیاورید. شهامت امروز حرف اول را می زند. رویاهایی که در سر دارید بسیار خوب هستند و می توانید از همین امروز به آنها جامه عمل بپوشانید. در طول ۶ ماه گذشته زیاد کار کرده اید و وقتش رسیده تا نتیجه آنها را دریافت کنید. از امروز تا دو هفته دیگر لحظه های شاد و عالی را تجربه خواهید کرد. خواهش های قلبی خود را بیان کنید. عشقتان امروز با شما تفاهم زیادی دارد همه کلمات شما را به خوبی درک خواهد کرد. البته در بروز احساسات خیلی هم زیاده روی نکنید و واقع گرایانه مهرورزی کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

امروز شور و هیجان زیادی دارید. دایم در حال فعالیت هستید و با شادی درونی که دارید، خیلی خوب با دیگران ارتباط برقرار می کنید. امروز خیلی خوب می توانید با فانتزی های خود زندگی کنید. مسایل مالی هم در وضعیت خوبی قرار دارد. به این مفهوم که یا درآمدتان افزایش می یابد. یا پولی، سودی یا پاداشی دریافت می کنید که مبلغ قابل توجهی است و می توانید با آن خریدهای ضروری را انجام دهید. در رابطه عاطفی خود حسابی حرف خواهید زد. امروز دوست دارید دایم صحبت کنید و هر چه در مغزتان می گذرد را به زبان بیاورید. بسیار هم تصمیم خوبی است. با عشقتان بیرون بروید و در در کنار حرف های زیاد، یک شب رمانتیک و عالی برای خود رقم بزنید.

فال روزانه متولدین شهریور

همه دوستان خود را جمع کنید. موفقیت های امروز با دوستان میسر می شود. منظور از اجتماع و کار گروهی این نیست که فقط به شغلتان فکر کنید. کار گروهی می تواند یک دروهمی دوستانه باشد که با هم تصمیم گیری کنید. هر موفقیتی امروز می تواند در آینده شما تاثیر بسیار داشته باشد. پس حتی می توانید برای آنها جشن بگیرید. از بعدازظهر به طور کامل در اختیار عشقتان باشید. با هم از هر دری حرف بزنید و احساسات واقعی خود را بیان کنید. امروز برایتان راحت است که خودتان باشید و این کمک می کند تا حس های خوبی داشته باشید.

فال روزانه متولدین مهر

از نظر کاری و حرفه ای مورد تشویق و تحسین قرار خواهید گرفت. وضعیت کاری شما تغییر می کند و وارد مرحله پایداری می شود. از فرصت های باقی مانده تا پایان سال برای پیشرفت های بیشتر استفاده کنید. خیلی مهم است که بتوانید در محل کار رفتار حرفه ای داشته باشید و موقعیت اجتماعی خود را بهبود ببخشید. عشق و رمانس هم امروز به لطف کائنات در وضعیت بسیار عالی قرار دارد. با عشقتان ساعات طولانی حرف می زنید و شاد خواهید بود. در مورد فانتزی های خود بگویید و با همفکری هم راه های مستقیم و سریع تری برای دستیابی به آنها پیدا کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز این فرصت را دارید تا پول های خود را در جای درست سرمایه گذاری کنید. صداقت و راستگویی شما کمک می کند تا وجهه بهتری در اذهان دیگران پیدا کنید و به این واسطه، تشویق های زیادی در انتظارتان خواهد بود. برای اینکه مسایل منفی را از ذهن خود دور کنید، باید اول آنها را کشف کنید. پس ساعاتی را به خود اختصاص دهید و فکر کنید. خوبی ها و بدی ها را یادداشت کنید و سپس مسایل منفی را پاره کنید و دور بیندازید. حرف بزنید. حرف بزنید و حرف بزنید. امروز با عشقتان در مورد هر چه دوست دارید، صحبت کنید. در مورد فانتری هایتان بگویید و از همدلی و همفکری های او لذت ببرید.

فال روزانه متولدین آذر

آیا آماده معامله کردن هستید؟ امروز فرصت های مالی و شراکتی خوبی در انتظار شما است. البته پیش از امضای هر قراردادی، خوب همه جوانب آن را مورد بررسی قرار دهید. امروز از جایی که انتظارش را ندارید مورد حمایت مالی قرار خواهید گرفت و می توانید خودتان را حسابی بالا بکشید. امروز کمی تابوشکنی کنید. میوه ممنوعه عشق را گاز بزنید. با عشقتان می توانید آرامشی که مدت هاست منتظر آن هستید را تجربه کنید. خودتان هم هیجان بیشتری به آن ببخشید. اگر مجرد هستید، از طریق دنیای مجازی می توانید فرد موردنظرتان را پیدا کنید.

فال روزانه متولدین دی

در مورد یافتن شریک، بیشتر از اینکه که احساسی و هیجانی برخورد کنید، باید منطقی باشید. امروز اگر قصد آغاز کار با شریک جدید را دارید، باید در مورد ایده ها و طرح های خود بیشتر تحقیق کنید. بیشتر از آن باید در انتخاب فردی که قرار است با او همکاری داشته باشید، مطالعه و تحقیق کنید. سرمایه گذاری در خانه یا املاک هم می تواند برایتان خوب باشد. از نظر احساسی، بسیار رمانتیک و عاشق پیشه خواهید بود. حرف هایی به زبان می آورید که موجب خوشحالی عشقتان می شود. از این حالت روحی خوب، برای بهبود هر چه بیشتر رابطه خود بهره بگیرید.

فال روزانه متولدین بهمن

یک روز شاد و سرشار از انرژی در انتظار شما است. با ذهن خلاقی که امروز دارید می توانید برای آینده کاری بهتر طرح های عالی ارائه کنید. در محل کار مورد تحسین قرار می گیرد و به واسطه آن، پاداش دریافت می کنید. برای این پول برنامه ریزی کنید. وسایل ضروری را خریداری کنید. اگر کارتان برای خودتان هست، شاید بد نباشد دنبال شریک باشید. البته پیش از عقد قرارداد با طرف مقابل، حتما در مورد او تحقیق کنید. با عشقتان هم حرف بزنید. هر چه در سر و دلتان می گذرد را به زبان بیاورید و بدانید که او هم به اندازه شما از این همه صمیمیت لذت خواهد برد.

فال روزانه متولدین اسفند

دوست دارید بدانید با مردم چطور باید رفتار کرد که صداقت شما را تحسین کنند اما سواستفاده نکنند. امروز این شانس را دارید تا به این سوال ذهنی خود پاسخ دهید. خلاقیت زیادی خواهید داشت و برای همه مسایل و رویدادها یک طرح و ایده در آستین دارید. اگر در کار با مخالفت روبه رو شدید ، اهمیت ندهید. اگر قرار است برای کار خود شریک پیدا کنید، امروز زمان مناسبی برای تحقیق است. از خانواده هم می توانید در این راستا کمک بگیرید. اگر قرار است برای نخستین بار کسی را ملاقات کنید، در یک محیط نیمه رسمی همانند کافه قرار بگذارید.

فال روزانه دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴

فال حافظ

مشهور است که امروز در خانهٔ هر ایرانی یک دیوان حافظ یافت می‌شود. ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا، با کتاب حافظ فال می‌گیرند. برای این کار، یک نفر از بزرگان خانواده یا کسی که بتواند شعر را به خوبی بخواند یا کسی که دیگران معتقدند به اصطلاح خوب فال می‌گیرد ابتدا نیت می‌کند، یعنی در دل آرزویی می‌کند. سپس به طور تصادفی صفحه‌ای را از کتاب حافظ می‌گشاید و با صدای بلند شروع به خواندن می‌کند. کسانی که ایمان مذهبی داشته باشند هنگام فال گرفتن فاتحهای می‌خوانند و سپس کتاب حافظ را می‌بوسند، آنگاه با ذکر اورادی آن را می‌گشایند و فال خود را می‌خوانند.

ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی.  برای شادی روح حافظ، صلوات یا فاتحه ای نثار نماییم!

فال روزانه دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : روزانه ، فال بازدید 235 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

css.php