کد خبر : 180379 تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

ازدواج یک مرد با پیتزا + تصاویر

باید گفت خبر ازدواج این روزها بسیار امری معمولی است، اما آیا تا کنون ازدواج با غذا شنیده بودید؟ به گزارش رسانه جزیره تایوان، یک مرد در شهر تومسک در جنوب روسیه مراسم عروسی ویژه ای برگزار کرد. اما عروس این داماد انسان نیست، بلکه یک پیتزای کامل است. این …

باید گفت خبر ازدواج این روزها بسیار امری معمولی است، اما آیا تا کنون ازدواج با غذا شنیده بودید؟

ازدواج یک مرد با پیتزا + تصاویر

به گزارش رسانه جزیره تایوان، یک مرد در شهر تومسک در جنوب روسیه مراسم عروسی ویژه ای برگزار کرد. اما عروس این داماد انسان نیست، بلکه یک پیتزای کامل است. این مرد بیست و دو ساله می گوید:” من فکر می کنم عشق بین دو نفر غیر قابل کنترل و بسیار پیچیده است. من این پیتزا را دوست دارم. او بسیار وفادار است و هرگز خیانت نمی کند.”

ازدواج یک مرد با پیتزا + تصاویر

این مرد روس که نخواست نامش فاش شود، در ادامه افزود: به منظور پایان وضعیت تجرد، این پیتزا را به عنوان عروس انتخاب کردم”. دوستان متاهل من همیشه از وضعیت خود شکایت می کنند و دیگر دوستان مجردم هم از سختی پیدا کردن همسر دلخواه شکایت دارند. به همین دلیل، من بار دیگر به ارزش ازدواج فکر کردم.”

ازدواج یک مرد با پیتزا + تصاویر

در این گزارش آمده است که این ازدواج از سوی حکومت روسیه تایید نشد، اما یک پیتزا فروشی محلی، مراسم عروسی را برگزار کرد و گواهی نامه ازدواجی نیز برای آن آماده کرد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 480 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php