کد خبر : 177719 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳

پیش بینی وضع هوای کشور در ۲ روز آینده

سازمان هواشناسی درباره بارش شدید باران، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و وزش باد شدید در برخی استان‌ها هشدار داد. به گزارش میهن فال به نقل از گروه خبر برنا، غرب کشور تحت تاثیر سامانه‌ای است که از غرب و شمال غرب وارد شده است و در …

پیش بینی وضع هوای کشور در ۲ روز آینده

سازمان هواشناسی درباره بارش شدید باران، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و وزش باد شدید در برخی استان‌ها هشدار داد.

به گزارش میهن فال به نقل از گروه خبر برنا، غرب کشور تحت تاثیر سامانه‌ای است که از غرب و شمال غرب وارد شده است و در دو روز آینده در نیمه غربی و به تدریج از فردا علاوه بر این مناطق، در شرق و شمال شرق کشور فعال خواهد بود. پیامد آن بارش باران در ارتفاعات بارش برف و پاره‌ای از مناطق مه غلیظ پیش بینی می‌شود.

بخش جنوبی این سامانه امشب از جنوب وارد می‌شود و از سه‌شنبه تا پنجشنبه در جنوب و جنوب شرق کشور موجب شکل گیری فعالیت‌های شدید تندری می‌شود. بنابراین در برخی نقاط استان‌های بوشهر، فارس، هرمزگان، بخش جنوبی کرمان گاهی با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید خواهد بود.

همچنین اختلال در تردد جاده‌ای به سبب بارش برف در ارتفاعات و شرایط مه غلیظ در غرب و شمال غرب و ارتفاعات البرز و آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در بخش‌های جنوبی کشور پیش بینی می‌شود.

روزهای سه شنبه و چهارشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز به سبب وزش باد شدید مواج و توفانی خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 357 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php