کد خبر : 177269 تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

تقاضای بهاره رهنما از استقلالی ها درمورد علی ضیاء! + عکس

بهاره رهنما در واکنش به ممنوع التصویر شدن علی ضیا و همچنین فحاشی گسترده استقلالی ها به وی در فضای مجازی، متنی را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد. وی نوشت: «ما هممون انسانیم و جایز الخطا، علی ضیا هم جوانی است که من سال هاست به واسطه مادرش که …

بهاره رهنما در واکنش به ممنوع التصویر شدن علی ضیا و همچنین فحاشی گسترده استقلالی ها به وی در فضای مجازی، متنی را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد.

تقاضای بهاره رهنما از استقلالی ها درمورد علی ضیاء! + عکس

وی نوشت: «ما هممون انسانیم و جایز الخطا، علی ضیا هم جوانی است که من سال هاست به واسطه مادرش که نویسنده بسیار محترم و با ارزشی است (خانم شهره احدیت) با ایشون و خانواده شون آشنا هستم.»

رهنما افزود: «اشتباهی رخ داده ایشون هم به این اشتباه معترف هستند جوون هست و شور در لحظه ای موجب این اتفاق شده.»

بازیگر طنز تلویزیون در ادامه خطاب به کسانی که ضیا را ممنوع التصویر کردند اعلام کرد: «من به سهم خودم از مسئولین صدا و سیما تقاضا دارم نگذارند اتفاقی بیفتد که موجب خوشحالی کسانی باشد که از این طور اشتباهات هنرمندان کمال سوء استفاده رو می کنند و مسیر کاری چنین جوان مستعدی رو از روند رو به رشدش خارج کنیم.»

رهنما همچنین آبی ها را خطاب قرار داد: «به عنوان یک استقلالی از طرفدارای خوب این تیم هم خواهش می کنم کمی با اغماض خودشون رو جای علی ضیا بگذارند و قضاوت ناعادلانه نکنند.»

وی در پایان تاکید کرد: «علی ضیا به عنوان یک جوون ایرونی خیلی باید نباید ها رو رعایت کرده تا به اینجا رسیده. تمام مسیر حرکت یک هنرمند رو نباید با یک حرکت اشتباه که خودش هم معترفه اشتباه بوده قضاوت کرد. والله خیر الحافظین.»

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : بازیگر ، تصاویر بازدید 407 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php