کد خبر : 176602 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

کشف حجاب یک بازیگر زن ایرانی در صفحه اول یاهو! + عکس

به گزارش میهن فال به نقل از باشگاه خبرنکاران: در حالی که بسیاری از رسانه های خارجی در حال اطلاع رسانی درباره اخبار مهم روز هستند سایت یاهو تصمیم گرفته است تا کشف حجاب یک بازیگر را به خبر اول خود تبدیل کند. صدف طاهریان که پیش از این نامش …

به گزارش میهن فال به نقل از باشگاه خبرنکاران: در حالی که بسیاری از رسانه های خارجی در حال اطلاع رسانی درباره اخبار مهم روز هستند سایت یاهو تصمیم گرفته است تا کشف حجاب یک بازیگر را به خبر اول خود تبدیل کند.

کشف حجاب یک بازیگر زن ایرانی در صفحه اول یاهو! + عکس

صدف طاهریان که پیش از این نامش در سینمای ایران چندان شناخته شده نبود توانست با اقدام غیر اخلاقی کشف حجاب در چند روز نام خود را در رسانه های مختلف مطرح کند.

این بازیگر زن سینماى ایران که بازى در فیلم هایى چون “سلام بر عشق” ،”پس کوچه هاى شمرون” و “عصر یخبندان” را در کارنامه دارد به ناگهان در صفحه اینستاگرام خود کشف حجاب کرد.

با این حال این سایت تصمیم گرفته است تا این خبر را در میان مهم ترین اخبار روز قرار دهد.

به گفته بسیاری از کارشناسان این اقدام یاهوو نوع پردازش به خبر نوعی دفاع از عملکرد غیر اسلامی این بازیگر است. پیش از این سایت های دیلی میل و ایندیپندنت نیز از این اقدام حمایت کرده بودند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 388 بار
دیدگاهتان را بنویسید

داود در تاریخ 10 آبان 1394 گفته : پاسخ دهید

تبرج یا خودنمایی یکی از برجسته ترین اتفاقات ناگوار در آخرالزمان بر امت پیامبر است. قبلا ناراحت میشدم از دیدن این صحنه ها. ولی الان خوشحال میشم. چون با این اتفاقات به علائم ظهور آقا امام زمان نزدیکتر میشیم. ولی خاک بر سر کسایی که به خاطر هیچی دینشون و فرهنگ یک ملت رو میفروشن تا با حراج زیباییشون که خدا بهشون داده در مقابل خدا قدعلم بکنن و خودنمایی بکنن و بگن من هم هستم لطفا به من توجه بکنید!!!! البته الان چنان مست خودنمایی وابراز وجود کاذب هستن که حرف حق براشون مفهومی نداره ولی بعد از این دنیای چند روزه در یک مکان و زمان ابدی باید جوابگوی این نافرمانی های علنی از دستورات خدا باشند. خداوند در قرآن کریم چند آیه در مورد لزوم حجاب و خودنایی نکردن مخصوصا برای زنان فرستاده. یعنی به نظر این خودفروخته ها خداوند دروغگو و نادان هست ولی اینا با این عقل های مست هوس های دنیوی راستگو هستن و بهتر میفهمن!!!!!!

css.php