کد خبر : 174198 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

انتقام سخت سردار سلیمانی از داعش + عکس

سردار قاسم سلیمانی این روزها در فراغ یار دیرینش سردار همدانی برای هدایت و رهبری عملیاتی بزرگ رهسپار سوریه شده است. حسن شمشادی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با به اشتراک گذاشتن پستی خبر از انتقامی سخت از دشمنان به دست سردار سلیمانی را داده است. شمشادی در این پست …

سردار قاسم سلیمانی این روزها در فراغ یار دیرینش سردار همدانی برای هدایت و رهبری عملیاتی بزرگ رهسپار سوریه شده است.

حسن شمشادی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با به اشتراک گذاشتن پستی خبر از انتقامی سخت از دشمنان به دست سردار سلیمانی را داده است. شمشادی در این پست نوشت:

حاج قاسم عزیزمان همین روزها، در سوریه.

انتقام سخت سردار سلیمانی از داعش + عکس

می دانم که سخت دلتنگ یاران سفر کرده هستید و این روزها و شب ها، بیشتر از همه ما، خاطراتتان را با عزیز دلمان، حبیب سپاه مرور می کنید و بیش از همه، ابو وهب را یاد می کنید. در این روزهایی که شاید همه انتظار داشتند، شما را در آیین های سردار همدانی ببینند، شما هزار و چهار صد کیلومتر ان طرف تر، در گوشه ای دیگر از جغرافیای مقاومت، حضور گرم و ثمر بخش همیشگی تان، بیش از پیش، دیده می شود و محکم تر از همیشه ایستاده اید.

مطمئنم که به تکمیل کار ناتمام یار و همراه با وفایتان، سردار همدانی ، می اندیشید و رفته اید تا بچه هایِ حبیب سپاه، بیش از این دلتنگ نباشند و با دیدن روی ماهتان، دلهایشان آرام بگیرد. از فراق یاران، دل اشوبید فرمانده عزیزم، نیک می دانم، اما سردار دلها، خدای بزرگ شما را به عنوان ذخیره ای ارزشمند برای اسلام، انقلاب و مقاومت و ایران عزیز، حفظ کرده است.

دلتنگی تان و درود و بلایتان به جانم. مانا و مستدام باشید و بمانید برایمان، به لطف خدای مهربانمان.

پ ن یک: انتقامی سخت از تروریستها و داعشی ها، خواهیم گرفت، ان شالل .

پ ن دو : همچنان منتظر خبرهایی خوب از محور مقاومت، باشید و باشیم، ان شالله.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 467 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php