کد خبر : 170530 تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۴۸

مجری جین پوش صدا و سیما + عکس

به گزارش میهن فال به نقل از جام، رامبد جوان مجری برنامه پربیننده «خندوانه» که این شب ها موج گسترده ای در ارتباط بیشتر مردم با تلویزیون ایجاد کرده تنها مجری این رسانه است که حق دارد شلوار جین بپوشد و بعضا از لباس هایی استفاده کند که تابحال کمتر …

مجری جین پوش صدا و سیما + عکس

به گزارش میهن فال به نقل از جام، رامبد جوان مجری برنامه پربیننده «خندوانه» که این شب ها موج گسترده ای در ارتباط بیشتر مردم با تلویزیون ایجاد کرده تنها مجری این رسانه است که حق دارد شلوار جین بپوشد و بعضا از لباس هایی استفاده کند که تابحال کمتر بر تن مجریان تلویزیونی دیده شده است.

سازمان صدا و سیما همواره ضوابط سفت و سختی برای نوع پوشش مجریان تلویزیونی خود داشته و در برابر هرگونه عبور از مقررات در این زمینه بشدت حساس بوده است. این حساسیت حتی موجب شد مدتی قبل یکی از گزارشگران برنامه های ورزشی که در یکی از ایام های سوگواری لباس مشکی نپوشیده بود، در میانه برنامه علیرغم مخالفت، مجبور به تغییر پیراهن شود.

با این وجود، شلوار جین پوشیدن رامبد جوان در برخی از شب های خندوانه نشان می دهد، برخی حساسیت ها در این زمینه کاهش یافته و یا آنکه مجری خندوانه که اکنون گوی سبقت را از همه همکاران خود ربوده است در این زمینه از آزادی عمل بیشتری برخوردار است.

هرچند به نظر می رسد در سال های اخیر تسامح بیشتری در این زمینه ایجاد شده و اکنون برخی مجریان جوان تلویزیون بعضا لباس هایی بر تن می کنند که تاکنون سابقه نداشته و با عرف رایج بر صداو سیما همخوان نبوده است.

شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما چندی قبل به مجریان و بازیگران تلویزیون هشدار داده بود در صورت انتشار هرگونه تصاویری از آنها در شبکه های اجتماعی که با هنجارهای رسانه ملی مغایرت داشته باشد، از ادامه کار آنها ممانعت بعمل خواهد آمد. در روزهای اخیر شایع شده بود که ۹ نفر از بازیگران زن تلویزیون به این علت از ادامه کار در این سازمان منع شده اند، خبری که روز گذشته، رمضان شجاعی کیاسری عضو شورای نظارت بر سازمان صداوسیما آن را تکذیب کرد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 322 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php