کد خبر : 170474 تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

پوشیدن کفش پاشنه بلند ممنوع!

یک فیزیوتراپ کفش مناسب، درباره ویژگی‌های کفش مناسب گفت: کفش مناسب، کفشی است که کف نرم داشته و تفاوت ارتفاع بین پنجه و پاشنه آن بیش از دو سانتی‌متر نباشد. دکتر محمدباقر صداقت، در خصوص انتخاب کفش مناسب ادامه داد: همچنین کفش مناسب کفشی است که قسمت پنجه آن پهن …

پوشیدن کفش پاشنه بلند ممنوع!

یک فیزیوتراپ کفش مناسب، درباره ویژگی‌های کفش مناسب گفت: کفش مناسب، کفشی است که کف نرم داشته و تفاوت ارتفاع بین پنجه و پاشنه آن بیش از دو سانتی‌متر نباشد.

دکتر محمدباقر صداقت، در خصوص انتخاب کفش مناسب ادامه داد: همچنین کفش مناسب کفشی است که قسمت پنجه آن پهن باشد تا انگشتان پا فضای آزادتری داشته باشند.

این فیزیوتراپ بهترین اندازه پاشنه کفش را دو تا سه سانتیمتر دانست و اظهار کرد: کفش‌های پاشنه بلند در طولانی مدت می‌توانند قوس کمر و کمردرد مزمن ایجاد کنند.

صداقت اظهار کرد: همچنین بهتر است قسمت داخلی کفش بگونه‌ای باشد که گودی پا را پر کند و جنس آن نیز بهتر است بگونه‌ای باشد که تهویه پا بصورت مناسب انجام شود.

وی جنس چرم را بهترین جنس کفش عنوان کرد و افزود: چنانچه جنس کفش مرغوب نباشد، می‌تواند در طولانی مدت با ایجاد عرق در پا زمینه ایجاد قارچ‌های پوستی را فراهم کند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، پزشکی و سلامت ، تازه های سلامت بازدید 485 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php