کد خبر : 168870 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

عامل مرگ بیت الله عباس پور! + عکس

بیت الله عباسپور قهرمان پرورش اندام ایران که به عنوان شناسنامه بین المللی ورزش ایران هم معرفی می‌شود چندی پیش به دلیل بیماری واسکولیت درگذشت. خانواده این قهرمان پس از این اتفاق صریحا اعلام داشتند که دنیس جیمز بدنساز و مربی آمریکایی به دلیل مکمل‌هایی که در اختیار عباسپور قرار …

بیت الله عباسپور قهرمان پرورش اندام ایران که به عنوان شناسنامه بین المللی ورزش ایران هم معرفی می‌شود چندی پیش به دلیل بیماری واسکولیت درگذشت. خانواده این قهرمان پس از این اتفاق صریحا اعلام داشتند که دنیس جیمز بدنساز و مربی آمریکایی به دلیل مکمل‌هایی که در اختیار عباسپور قرار داده مقصر مرگ او در ۳۶ سالگیست. دنیس جیمز به شدت این موضوع را تکذیب می‌کند و می‌گوید حتی یک نخود هم به عباسپور نداده اما همچنان گفته می‌شود دنیس جیمز که از سال ۲۰۱۲ با بیت الله عباسپور دوست بوده عامل بیماری خطرناک او بوده است.

عامل مرگ بیت الله عباس پور! + عکس

جیمز در گفت‌و‌گوی مفصلی که با مشرق انجام داده می‌گوید: «اولین بار بیتو را در مسابقات فیبو ۲۰۱۲ آلمان دیدم. در آن سال برای حضور او در مسابقات مشکل ویزا و بلیط هواپیما پیش آمده بود و درست یک ساعت قبل از مسابقه به محل رقابت‌ها رسیده بود. این اولین تجربه رقابت بیتو در کلاس حرفه‌ای بود. خاطرم هست بعد از دور صبح مسابقه با هم حرف زدیم و من به او گفتم که بدن خیلی خوب و با استعدادی دارد. در‌‌ همان نگاه اول چیزی که در بیتو توجه مرا به خود جلب کرد استعداد فوق العاده‌ای داشت بود. بدنش فرم زیبایی داشت و خودش را روی سکو خوب نشون می‌داد».

دنیس جیمز هنوز هم متهم است و جالب است در گفت‌و‌گوی اخیر خود با سایت مشرق صحبتی از شایعات به میان نیاورده است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 343 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php