کد خبر : 166286 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

تیر اندازی به فوتبالیست معروف! + عکس

محمد توپال بازیکن سابق والنسیا و کنونی باشگاه فنر‌باغچه که به همراه خانواده در سیاحت به سر می‌برد مورد حمله با سلاح گرم قرار گرفت. توپال که بازیکن تیم ملی ترکیه نیز به حساب می‌آید در حالی که با خودرو شخصی به همراه خانواده در منطقه سانجی‌تپه در حال سپری …

محمد توپال بازیکن سابق والنسیا و کنونی باشگاه فنر‌باغچه که به همراه خانواده در سیاحت به سر می‌برد مورد حمله با سلاح گرم قرار گرفت.

تیر اندازی به فوتبالیست معروف! + عکس

توپال که بازیکن تیم ملی ترکیه نیز به حساب می‌آید در حالی که با خودرو شخصی به همراه خانواده در منطقه سانجی‌تپه در حال سپری کردن تعطیلات بود از سوی افراد ناشناس مورد حمله با سلاح گرم قرار گرفت و ۳ گلوله‌ای که به سمت وی شلیک شد با اصابت به شیشه به دلیل ضد گلوله بودن خودرو‌اش از این سوء قصد جان سالم بدر برد.

پیش از این در ۴ آپریل ۲۰۱۵ اتوبوس حامل بازیکنان فنرباغچه در شهر ریزه مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفته بود که بازهم با خوش اقبالی تلفات جانی نداشت.

فدارسیون فوتبال ترکیه با انتشار بیانیه‌ای با محکوم کردن چنین رفتاری خواستار پیگیری جدی ماجرا از سوی مسئولان امنیتی کشور شد.

در همین راستا باشگاه فوتبال فنر‌باغچه نیز با اعلام اینکه همچنان عاملان سو‌ء قصد شهر ریزه شناسایی نشده‌اند از رئیس پلیس استانبول خواست تا موضوع را به صورت جدی بررسی و به سرانجام برسانند تا دیگر کسی به این راحتی جسارت استفاده و حمله با سلاح گرم را به خودش ندهد.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار حوادث ، مجله خبری بازدید 253 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php