کد خبر : 161511 تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

هجوم یک عقاب به استخر خانه ای در مشهد! + عکس

عقابی که با هجوم به استخر یک خانه ویلایی در مشهد موجب وحشت ساکنان آن شده بود، توسط آتش‌نشانان به دام افتاد. مجید شادی، مدیرحوزه ۲ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مشهد، در این‌باره گفت: عصر روز گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مشهد از هجوم یک عقاب …

هجوم یک عقاب به استخر خانه ای در مشهد! + عکس

عقابی که با هجوم به استخر یک خانه ویلایی در مشهد موجب وحشت ساکنان آن شده بود، توسط آتش‌نشانان به دام افتاد.

مجید شادی، مدیرحوزه ۲ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مشهد، در این‌باره گفت: عصر روز گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مشهد از هجوم یک عقاب به خانه‌ای ویلایی در یکی از مناطق مشهد خبر داده شد که به دنبال آن عوامل ایستگاه ۸ با اتجهیزات مخصوص به محل مراجعه کردند.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، گفت:‌ پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که عقابی وارد حیاط این خانه شده و به استخر آن رفته است که آتش‌نشانان وارد عمل شده و موفق شدند بدون کوچکترین آسیبی این پرنده وحشی را به دام بیاندازند.

هجوم یک عقاب به استخر خانه ای در مشهد! + عکس

شادی با بیان اینکه عقاب پس از زنده گیری به اداره محیط زیست استان تحویل داده شد، گفت: خوشبختانه با حضور به موقع آتش‌نشانان پیش از آنکه این حیوان آسیبی به ساکنان برساند به دام افتاد.

مدیرحوزه ۲ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مشهد درباره اینکه چه عاملی باعث هجوم این پرنده وحشی به بافت مسکونی و شهری شده است نیز گفت:‌ در این خصوص کارشناسان مربوطه باید اظهار نظر کنند اما معمولا مواردی نظیر گرمای هوا، نبود غذا و … باعث چنین اقدامی از سوی حیوانات می‌شود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار حوادث ، مجله خبری بازدید 401 بار
دیدگاهتان را بنویسید

رجبی در تاریخ 5 مرداد 1394 گفته : پاسخ دهید

خوشحالم از اینکه پرنده به سالمی به محیط زیست باز میگردد

css.php