کد خبر : 161365 تاریخ انتشار : شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳

دختری که اشک آقای ظریف را درآورد + عکس

نام دختری که با صحبت هایش برای تشکر از ظریف و صالحی و رئیس جمهور اشک حضار و همچنین روحانی، ظریف و صالحی را در آورد مژگان خطیبی است. مجری مراسم همایش ملی سازمان های مردم نهاد سلامت در برج میلاد او را نیازمند پیوند ریه معرفی می کند. به …

نام دختری که با صحبت هایش برای تشکر از ظریف و صالحی و رئیس جمهور اشک حضار و همچنین روحانی، ظریف و صالحی را در آورد مژگان خطیبی است. مجری مراسم همایش ملی سازمان های مردم نهاد سلامت در برج میلاد او را نیازمند پیوند ریه معرفی می کند.

دختری که اشک آقای ظریف را درآورد + عکس

به روی سن می آید تا به نمایندگی از سازمان های مردم نهاد سلامت و بیماران صعب العلاج از ظریف و صالحی تشکر کند. کمی طول می کشد تا به روی سن بیاید.مجری می گوید: تاخیر ایشان هزار مفهوم دارد.

دختر جوان پس از سلام و چند لحظه مکث می گوید اگر اکسیژن را از صورتم بردارم… پس از آن گریه مجالش نمی دهد تا جمله اش را به پایان برساند.

حال و هوای سالن با حضور این دختر بیمار سنگین و حزن آلود شد و اشک در چشمان بسیاری حلقه زده است؛ چهره ظریف و صالحی نیز که روی سن ایستاده اند گرفته است.

دختر ادامه می دهد فقط چند لحظه می خواهم اکسیژن را بردارم. سپس اکسیژن را از صورت خود برمی دارد و می گوید: طرح تحول سلامت برای من و همه بیماران یعنی اکسیژن؛ یعنی درمان؛ یعنی زندگی.

وی در همین حال که اشک هایش جاری است اضافه می کند: آقای ظریف؛ آقای صالحی؛ رئیس جمهور به خاطر امید به زندگی که به من و همه بیماران صعب العلاج دادید از شما متشکرم. در طول چند دقیقه ای که برای تقدیر از تیم هسته ای به روی سن آمده هم لبخند می زند؛ هم می گرید و هم تشکر می کند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 240 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php