کد خبر : 157355 تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳

فحاشی به احسان علیخانی توسط سالومه! + عکس

یکی از مجریان شبکه ماهواره‌ای من‌‌وتو با حمله به احسان علیخانی، وی را با عباراتی زشت و بی‌ادبانه مخاطب قرار داد. برنامه امسال ماه عسل نسبت به سال های قبل با جنجال بیشتری آغاز شد. این حاشیه ها علاوه بر برخی موارد اجرا از سوی علیخانی، حتی به دکور برنامه …

یکی از مجریان شبکه ماهواره‌ای من‌‌وتو با حمله به احسان علیخانی، وی را با عباراتی زشت و بی‌ادبانه مخاطب قرار داد.

فحاشی به احسان علیخانی توسط سالومه! + عکس

برنامه امسال ماه عسل نسبت به سال های قبل با جنجال بیشتری آغاز شد. این حاشیه ها علاوه بر برخی موارد اجرا از سوی علیخانی، حتی به دکور برنامه هم کشید تا زحمات و طراحی زیبای این برنامه تحت الشعاع برداشت های منتقدان قرار گیرد.

این روزها گمانه های بسیاری در مورد افراد پشت پرده حاشیه‌سازی و شایعات علیه ماه عسل مطرح می شود که تنها گذشت زمان می تواند چهره مدیران شایعه‌ساز و تخریب کنندگان و یا مقصران را نشان دهد.

در این بین اما رقبای ماهواره‌ای این برنامه هم که گویا در رقابت میدان را وا داده اند، از آن سو شروع به حاشیه‌سازی کرده و با مدیریت شایعات سعی در به حاشیه کشاندن آن دارند.

شبکه تلویزیونی “من و تو” که دچار افت وافول شدید مخاطب شده، هر از چند گاهی برای جبران این نقص، به این و آن چنگ می زند تا بلکه بتواند با تخریب دیگران خود را مطرح کند.

چند روز پیش “سالومه سیدنیا” یکی از مجریان این شبکه با حمله به “احسان علیخانی” وی را با عباراتی زشت و بی ادبانه مخاطب قرار داد!

سالومه سیدنیا که اکنون کمتر از سابق نوبت آنتن در شبکه من و تو به وی می رسد در پستی در فیس‌بوکش با توهین به احسان علیخانی و برنامه محبوب او چنین نوشت: «لذت شهوانی است در پسِ آن چهره سراسر پلاستیکی ات وقتی از دردناک ترین وجوه زندگی یک بچه ۸ ساله می پرسی و دست محبت کثیف ات را به سرش می کشی و دوربین ات جوراب پاره اش را نشان می دهد و اشک های تمساح دروغین ات.»

آنچه از موضع گیری های شبکه های ماهواره ای و عوامل آن در مورد ماه عسل احسان علیخانی روشن است، مردمی بودن و پر مخاطب بودن این برنامه است که گویا در این کسادی بازار مخاطب به مذاق شبکه های ماهواره ای خوش نیامده و از ابتدا با مدیریت شایعات علیه این برنامه سعی در تخریب آن دارند.

اگرچه بعضی سوژه های این برنامه نسبت به سال های قبل با افت چشمگیری مواجه بوده؛ اما به نظر می رسد اینگونه فضای توهین و فحاشی علیه این برنامه منطقی و طبیعی نیست.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، اسلاید ، مجله خبری بازدید 400 بار
دیدگاهتان را بنویسید

وکیل جعل در تاریخ 15 تیر 1394 گفته : پاسخ دهید

سلام ممنون از سایت خوبتون برای آقای علیخانی آرزوی سعادت وسلامت وموفقیت روز افزون در تمامی مراحل زندگی را از خداوند متعال خواستارم یا علی مدد به سایت ما سر بزنید

احمد در تاریخ 14 تیر 1394 گفته : پاسخ دهید

ممنون از اطلاع رساتی تون

رویا در تاریخ 14 تیر 1394 گفته : پاسخ دهید

ماه عسل واقعا برنامه ی خوب و جالبیه…من خودم با برنامه ی دیروزش خیلی اعتماد به نفس پیدا کردم و تصمیم گرفتم زندگیمو با تلاش و کوشش بسازم و یا وقتی اون پسر بچه رو دیدم تصمیم گرفتم هر وقت دستم تو جیب خودم رفت به این جور ادما کمک کنم…هم سرمون رو گرم میکنه که گشنگی یادمون بره و هم چیزای خوب یادمون میده.سالومه خانوم تو چی میگی با اون برنامه ی مزخرف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟حالم از فیلم ها و برنامه های ماهواره ای مخصوصا شبکه چرت منو و تو بهم میخوره.هرزه گی و فحشا از سر و روش میباره.همین که ماه عسل ی کاری کرد که شما لجتون در اومد خیلی خوبه..ماهتون عسل

shadi در تاریخ 14 تیر 1394 گفته : پاسخ دهید

من بجای اینکه تو این مورد نظری بدم برام یه متن خوب فرستادن ک همه حرفامو میگه براتون به اشتراک میذارم:
آقای علیخانی.
من ب نمایندگی از کل مردم این کشور از شما عذر میخام.عوض سالومه من و تو از شما عذر میخوام .
احسان کسیکه حرف تورو نمیفهمه
کسیکه ادعا میکنه حالت چهرت مصنوعیه
کسیکه میگه دستات ناپاکه
کسیکه حرف بی ربط در موردت میزنه
مطمئن باش یه مشکلی داره.یه عقده ای داره.دستش ب بزرگتر از تو نرسیده که یقشوبگیره که پشت سرتو حرف میزنه…
خانوم سالومه شما که ادعا میکنی احسان بده.دستاش ناپاکه.حرفاش دروغه و صورتش پلاستیکیه ..
تو که خوبی.توکه پاکی.توکه جات رو عرشه یکاری میکردی.اگه احسان اون پسر بچه ی ۸ ساله رو آورد وبه مردم معرفی کرد و خیلیا اقدام کردن کمکش کنن تو چیکار کردی؟نشستی زیر یه کولر و داری پیام مینویسی؟
اگه اون زنی ک پزر عروس بود مدل از آب دراومده تقصیر احسانه؟
یعنی اینقد کوتاه فکری؟…
یه پست گذاشتی و از احسان و برنامش بد گفتی کچند نفربه نشان حمایت لایکت کردن ولی یه ملت به نشان اعتراض جلوت وایمیستن.
تاحالا از زندگی چندتا از همسایه هات باخبرشدی و کمکشون کردی ؟
تاحالا به چندتا کارگرخسته نباشید گفتی؟
تاحالابخاطر چندتاپیرزن و پیرمرد خم شدی یا دستشونو بوسیدی؟
تاحالا چندبار بخاطر شنیدن قصه ی زندگی یکی اشک ریختی؟
ک حالا مدعی شدی؟؟؟
آقای احسان علیخانی.
مطمئن باش تو.برنامت
حرفات و…. محبوب همه ی مردم این سرزمینه.
از ادمای بیخود دلگیر نشو.بغض نکن و مثل قبل موقع خداحافظی از جات بلند شو.
همه پشتتیم مثل کوه.
اگه این پیامم مثل پیامای دیگه بدستت رسید مثل امروز ک با بغض گفتی ازمون دلگیری بالبخند بگو حلالمون کردی…
احسان ما ازت بابت همه زحماتت ممنونیم و دوستداریمممممممم.

ببخشید فقط اگر موافقید شمام به اشتراک بگذارید چون باید از مجریه خوبمون حمایت کنیم. متشکرم

هموظن ایرانی در تاریخ 14 تیر 1394 گفته : پاسخ دهید

من هر سال که به برنامه های آقای علیخانی نگاه می کنم هر دفعه جذابتر از قبل میشود و این که مجری توانایی است شکی نیست و خود را آلوده ی هیچ مجری گری نمی کند و به دنبال همین برنامه ی ماه عسل مجری گری خود را نشان می دهد. دیشب به آقایی که به فضا می رود و دیگر برنمی گردد را نشان دادید و آن فردی که اصلا به ده و شهر نیامده و آقایی که توریست را به این زیبایی برای همه ترسیم کرد و خواست بگوید که انسان قدرتی دارد که با آن قدرت می تواند خدا را ترسیم کند. و از داده های او همیشه شاکر و سپاسگزار است. نمی دانم همه موضوعات جالب است و ساعتها روی آن فکر شده است تا لحظه ای در آن ساعت کوتاه به دید مردم سرزمینمان برسد و خدا را با گفته و نظاره ها نشان دهد. آقای علیخانی همیشه کارت را ادامه بده و از این دست موضوعات کم نیست که در این مرز و بوم به تصویر بکشی. دستمزدی که گفتی نفهمیدم ۴۵ میلیون خودت می گیری یا تمام عوامل کاری ماه عسل با هم این مبلغ را میگیرید. در هر صورت خواستم خسته نباشید بگویم و عصرها به این بهانه برای این موضوعاتی که در نظردارید لحظه شماری می کنم چون امسال خیلی مقایسه ی نظرها در هر برنامه بود و به نظر جذابتر هست. موفقیت را برای شما عزیزان خواستارم.

css.php