کد خبر : 156147 تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

نظر مهدی پاکدل درباره حضور خانم ها در ورزشگاه! + عکس

برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال سبب‌ساز آن شده است که بار دیگر موافقان و مخالفان حضور بانوان در استادیوم‌های ورزشی به موضع‌گیری علیه یکدیگر بپردازند. موافقان از حضور بانوان به‌عنوان عاملی جهت پالایش فضای ورزشگاه‌ها حرف می‌زنند و مخالفان نیز فضای مردانه ورزشگاه‌ها را مانعی بر سر راه این حضور …

نظر مهدی پاکدل درباره حضور خانم ها در ورزشگاه! + عکس

برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال سبب‌ساز آن شده است که بار دیگر موافقان و مخالفان حضور بانوان در استادیوم‌های ورزشی به موضع‌گیری علیه یکدیگر بپردازند.

موافقان از حضور بانوان به‌عنوان عاملی جهت پالایش فضای ورزشگاه‌ها حرف می‌زنند و مخالفان نیز فضای مردانه ورزشگاه‌ها را مانعی بر سر راه این حضور می‌دانند.

ممانعت، توهین به آقایان است

مهدی پاکدل بازیگر بااخلاق سینما و تلویزیون در دسته موافقان ورود بانوان به استادیوم‌ها قرار دارد. پاکدل با اشاره به اینکه حضور بانوان باعث می‌شود فضای سالم‌تری بر ورزشگاه‌ها حاکم شود به تماشاگران امروز می‌گوید: به نظر من خانم‌ها نباید این برخورد (ممانعت از حضورشان در ورزشگاه‌ها) را توهین به خود تلقی کنند چراکه (این رفتار) بیشتر توهین به آقایان است.

وی ادامه می‌دهد: فضای ورزشگاه خصوصاً برای بازی والیبال به‌شدت مثبت، سالم و پرانرژی است و این حکمی که صادر کرده‌اند(درباره فضای نامناسب ورزشگاه‌ها) بیشتر توهین به آقایان است.

اگر خانم‌ها بیایند سمت‌وسوی شعارها بیشتر می‌شود

بازیگر ابوطالب در فیلم “محمد (ص)” خاطرنشان می‌سازد: همه ما می‌رویم تا تیم ملی کشورمان را تشویق کنیم و فکر نمی‌کنم اینکه خانم‌ها و آقایان با هم این تشویق را انجام دهند مشکلی ایجاد کند. ممکن است در بازی فوتبال فحاشی صورت گیرد اما در بازی‌های والیبال واقعاً این‌طور نیست.

وی تأکید می‌کند: اتفاقاً من معتقدم اگر خانم‌ها به استادیوم بیایند سمت و سوی شعارها بهتر می‌شود. این یک انرژی مضاعفی است که بهتر است شامل حال خانم‌ها هم بشود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، بازیگر بازدید 322 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php