کد خبر : 154311 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

تجاوز به زنان در مهمانی توسط ورزشکار مشهور! + عکس

به گزارش میهن فال به نقل از باشگاه خبرنگاران، ستاره مشهور راگبی “دارن شارپر” بازیکن تیم راگ بی “NFL” به اتهام تجاوز به سه زن در سال ۲۰۱۳ پس از شکایت قربانیان دستگیر شد. بنابر این گزارش، “دارن شارپر” به اتهام تجاوز به عنف و سوء استفاده غیر اخلاقی به …

به گزارش میهن فال به نقل از باشگاه خبرنگاران، ستاره مشهور راگبی “دارن شارپر” بازیکن تیم راگ بی “NFL” به اتهام تجاوز به سه زن در سال ۲۰۱۳ پس از شکایت قربانیان دستگیر شد.

تجاوز به زنان در مهمانی توسط ورزشکار مشهور! + عکس

بنابر این گزارش، “دارن شارپر” به اتهام تجاوز به عنف و سوء استفاده غیر اخلاقی به سه زن در نیو اورلئان دستگیر و محاکمه شد.

پس از انجام تحقیقات پلیس، وی در سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ در لس آنجلس، کالیفرنیا نیز به اتهام جرایم مشابه دستگیر شده بود که توانسته بود با در اختیار گرفتن یک وکیل زبردست از اتهامات وارده در جلسات دادگاه تبرئه شود.

وی در حال حاضر تا پایان تحقیقات پلیس به صورت موقت به پنج سال زندان محکوم شده است.

به گزارش پلیس، “دارن” پس از آشنا شدن با زنان، آنان در یک مهمانی دو نفره وادار به خوردن مشروبات الکلی و مصرف مواد مخد می‌کرد، سپس قربانیان را که به دلیل سوء مصرف مواد روانگردان از حالت طبیعی خارج می‌شدند،‌ مورد تعرض جنسی قرار می‌داد.

به گفته پلیس، دو همدست دیگر وی به نام‌های “اریک نیومز” و “لیسلیک” هر دو ۲۰ ساله بودند نیز در ارتباط با این پرونده دستگیر شدند.

هر دو همدست وی از هم تیمی ‌های وی در سال‌ ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳ بوده‌اند.

هر سه متهم این پرونده بنا بر حکم قاضی تا پایان تحقیقات پلیس بدون آزادی مشروط به مدت پنج سال زندان محکوم شده‌اند.

انتظار میرود هر یک از متهمین این پرونده در صورت محکوم شدن ۱۴ سال زندان را پیش رو داشته باشند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار حوادث ، مجله خبری بازدید 322 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php