کد خبر : 149282 تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰:۰۴

ماجرای بی تفاوتی محمدرضا گلزار به خانم ها! + عکس

“خشکسالی و دروغ” یک اقتباس سینمایی از نمایشی به همین نام نوشته محمد یعقوبی است.کارگردانی “خشکسالی و دروغ” را پدرام علیزاده کارگردان جوان ایرانی برعهده دارد که نخستین ساخته اش یک کمدی تجاری به نام “آخرین سرقت” بود. “خشکسالی و دروغ” به جز محمدرضا گلزار از حضور بازیگرانی چون پگاه …

“خشکسالی و دروغ” یک اقتباس سینمایی از نمایشی به همین نام نوشته محمد یعقوبی است.کارگردانی “خشکسالی و دروغ” را پدرام علیزاده کارگردان جوان ایرانی برعهده دارد که نخستین ساخته اش یک کمدی تجاری به نام “آخرین سرقت” بود.

ماجرای بی تفاوتی محمدرضا گلزار به خانم ها! + عکس

خشکسالی و دروغ” به جز محمدرضا گلزار از حضور بازیگرانی چون پگاه آهنگرانی، علی سرابی و آیدا کیخایی سود می برد.

داستان یک زوج وکیل

این فیلم که در چهار فصل مختلف فیلمبرداری خواهد شد داستان یک زوج وکیل به نامهای “امید” و “آلا” را روایت می کند که با ورود همسر قبلی امید یعنی “میترا” زندگیشان دستخوش اتفاقات متعدد می شود.

شخصیت چهارم فیلم “آرش” برادر “آلا” است که در دفتر حقوقی “امید” و “آلا” کار میکند.

ایفای نقش خواهر پگاه

محمدرضا گلزار در “خشکسالی و دروغ” ایفاگر نقش “آرش” است؛ مرد جوانی که سعی می کند در ظاهر خود را نسبت به زنان بی تفاوت نشان دهد اما در باطن ماجرا شکلی دیگر دارد.

بازیگر نقش “آلا” هم پگاه آهنگرانی است و به این ترتیب گلزار و پگاه در این فیلم برادر و خواهر هستند.

فیلمبرداری دو فاز از پروژه

“خشکسالی و دروغ” فیلمی مبتنی بر چهار فصل سال است و برای همین فیلمبرداری آن یک سالی طول می کشد. داستان فیلم در فاصله زمانی ۲۵ اردیبهشت ۹۳ تا ۲۵ اردیبهشت ۹۴ روایت میشود و برای همین نیاز بوده به استفاده از هر چهار فصل سال برای فیلمبرداری. تاکنون فازهای زمستانی و بهاری کار فیلمبرداری شده اند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : بازیگر بازدید 306 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php