کد خبر : 149267 تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

مکانی برای رابطه های پنهانی در ایران! + عکس

امروز اغلب کافی شاپ های شهر پاتوقی شده برای جوانانی که می خواهند بدون هیچ گونه قید و بندی در کنار یکدیگر باشند و با هم صحبت کنند. وقتی از در برخی کافی شاپ ها داخل می‌شوید انبوهی از دختران و پسران جوان با ظاهر بسیار نامناسب و مغایر با …

امروز اغلب کافی شاپ های شهر پاتوقی شده برای جوانانی که می خواهند بدون هیچ گونه قید و بندی در کنار یکدیگر باشند و با هم صحبت کنند.

مکانی برای رابطه های پنهانی در ایران! + عکس

وقتی از در برخی کافی شاپ ها داخل می‌شوید انبوهی از دختران و پسران جوان با ظاهر بسیار نامناسب و مغایر با شئونات جامعه اسلامی را مشاهده می‌کنید که گاه دسته جمعی و گاهی دو نفری با یکدیگر پشت میز نشسته‌ و بدون توجه به اطراف خود غرق در یکدیگرند شال‌های عقب رفته، آرایش‌های تند، دست‌های گره خورده به هم و حتی روابط فراتر از آن را در این مکان به وضوح می‌توان مشاهده کرد.

وقتی وارد کافی شاپ می شوید و در کناری می نشینید ناگهان جمله‌ای بر روی دیوارکافی شاپ توجهت را به خود جلب می‌کند «رعایت شئونات اسلامی در این مکان الزامی است» با دیدن این جمله مبهوت می‌شوید چون در این مکان تنها چیزی که نمی‌توان مشاهده کرد رعایت شئونات اسلامی است.

روابط نادرست دختر و پسر را در این مکان پشت اکثر میزها می‌توان مشاهده کرد گویی صاحب کافی شاپ از روی ناچاری مجبور شده است این جمله را بر روی دیوار نصب کند و خودش هم به آن هیچ اعتقادی ندارد.

صدای موسیقی غیرمجاز در فضای بعضی کافی شاپها کاملاً به گوش می‌رسد و روابط جوانان حاضر در این مکان را پررنگ‌تر می‌کند، شیشه‌های ماتی که مانع ازدیده شدن داخل کافی شاپ می‌شود فضای مناسبی را برای حرمت شکنی فراهم کرده است.

برخی کافی شاپ‌ها هم اکنون به مکان دنجی برای دختران و پسران جوان تبدیل شده‌اند که می‌توانند ساعت‌های طولانی در این مکان به گپ زدن‌های خارج از شرع و عرف بپردازند.

متأسفانه امروزه فضای داخل برخی کافی شاپ‌‌ها به گونه‌ای است که نمی‌توان از آن به عنوان محلی برای گذراندن لحظاتی خوش با خانواده استفاده کرد چرا که اگر فردی بخواهد باهمسر و فرزندان خود به کافی شاپ برود و دقایقی را با خانواده خود خوش بگذراند آنقدر حرمت شکنی و صحنه‌های زننده را مشاهده می‌کند که از آمدن به این محیط پشیمان شده و ترجیح می‌دهد سریعترآنجا را ترک کرده و دیگر هیچ وقت قدم به این فضا نگذارد.

حرمت شکنی و نابودی حیا در کافی شاپ ها

برخی کافی شاپ‌ها هم اکنون به مکان دنجی برای دختران و پسران جوان تبدیل شده‌اند که می‌توانند ساعت‌های طولانی در این مکان به گپ زدن‌های خارج از شرع و عرف بپردازند.

متأسفانه در اکثر نقاط شهر کافی شاپهایی وجود دارد که دختران و پسران جوان به آسانی در این فضا به انواع روابط نامناسب دست می زنند حتی سیگار مصرف می‌کنند و از آنجابه عنوان محلی برای گپ زدن و روابط نادرست استفاده می‌کنند.

این مسئله واقعاً نگران کننده است که چگونه حرمت شکنی و بدحجابی در فضای کافی شاپ‌ها از سوی مسئولان و افرادی که مسئول حفظ امنیت جامعه هستند نادیده گرفته می‌شود و عدم نظارت کافی از سوی مسئولان موجب شده است تا خانواده‌ها نسبت به اجتماع و خصوصا بعضی مکانهای تفریحی مانند کافی شاپ‌ها دید منفی پیدا کنند.

درحالیکه کافی شاپ‌ها می‌تواند مکانی برای حضور اعضای خانواده وتفریح آنها باشد اما هم‌اکنون صحنه‌های زننده‌ای در این فضا مشاهده می‌شودکه خانواده را نسبت به کافی شاپ بد بین کرده است.

کافی شاپها مکانی برای نابودی ارزش‌های معنوی و اخلاقی

فضای برخی کافی شاپها رنگ غرب زدگی شدید پیدا کرده است و به مکانی برای آسیب زایی میان دختران و پسران تبدیل شده است و باید کنترل و نظارت بیشتری بر این مکان‌ها از سوی پلیس و صاحبان کافی شاپ‌ها اعمال شود.

فضای برخی کافی شاپها رنگ غرب زدگی شدید پیدا کرده است و به مکانی برای آسیب زایی میان دختران و پسران تبدیل شده است و باید کنترل و نظارت بیشتری بر این مکان‌ها از سوی پلیس و صاحبان کافی شاپ‌ها اعمال شود

کافی شاپ‌ها مکانی برای دوستیابی و روابط نادرست دختران وپسران شده است و این دوستی‌ها موجب افزایش آسیب‌های اجتماعی، ازدواج‌های نادرست و رشد طلاق می‌شود.

متأسفانه امروزه در جای جای شهر شاهد کمرنگ شدن معنویات و ارزش‌های اخلاقی در جامعه شده‌ایم جوانانی که به ارتباط‌های ناسالم روی می‌آورند سایر همسالان خود را به سوی روابط نادرست می‌کشانند و شاهد شیوع رفتارهای نادرست در میان جوانان معصوم جامعه خواهیم بود.

امروزه دیگر اکثر محیط‌های تفریحی به مکانی برای اختلاط و دوستی‌های میان دختر وپسر تبدیل شده‌اند اما آنچه که در این میان به تاراج می‌رود حیا و عفت دختر ایرانی است.

باید پرده از بسیاری حقایق برداشت تا چه زمانی باید چشم خود را بر روی این صحنه‌ها بست و به‌گونه‌ای وانمود کرد که گویی همه چیز کاملاً طبیعی است.

آیا هر از چندگاهی برخورد با بدحجابان فقط در سطح خیابان‌های شهر راه‌حل معضل بدحجابی و روابط ناسالم و آشکار دختران و پسران در این روزهاست؟آیا مسئولان ذیربط در این قضیه نگاهی به اماکن تفریحی سطح شهر و کافی شاپ‌ها انداخته‌اند آیا نمی‌دانند در کافی شاپ‌ها چه می‌گذرد و چه فضای مناسبی برای ارتباط ناسالم دختران و پسران در این مکان‌ها فراهم شده است؟

گویی متولیانِ فرهنگی جامعه و مدیران نظارت بر اماکن عمومی صدای انتقاد و نارضایتی ها را نمی شنوند تا کمرهمت را برای فعالیتی اثر گذار و اقدامی مبتکرانه ببندند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 504 بار
برچسب ها : ،
دیدگاهتان را بنویسید

ایرانی در تاریخ 11 خرداد 1394 گفته : پاسخ دهید

هم وطنی محترم بنده هم این فرهنگ رو تایید نکرددم.کاملا باهاش مخالفم.اگر مطالب رو دقیق مطالعه بفرمایید متوجه میشوید که منظور منم همین بود.با این تشرفات و مادیگریهای بیخودی فرهنگ زیبای ازدواج را خراب کرده اند.لیسانسیه هم بیکار نیست کار میکنه و زحمت میکشه منتهی با بی عدالتی در پرداخت ها واختلاف طبقاتی از عهده خرج و مخارج زندگی مشترک بر نمیاد.در ضمن بهتره همه به عقاید هم احترام بگذاریم.از کافی شاپ و روابط ناسالم دختر و پسرها هم اصلا خوشم نمیاد.اما اگر شرایط ازدواج مهیا نباشه فساد شایع میشه.

cezibel در تاریخ 11 خرداد 1394 گفته : پاسخ دهید

بی خود تقصیر خودتون رو به گردن زمین و زمان نیاندازید کسی که خودتون رو ایرای تلقی می کید کافی شاب نشین ها همه از همان طبقه مرفه که همه پول ها را برای خود قبضه کردند لیسانس دیگه ارزشی نداره دنیا روز به روز در حال تحوله و هر کسی برای رسیدن به خوشبختی باید رنج بکشه و کار کنه تو این دنیا چیزی مفتی بدست می آد

این فرهنگ خرابه غربه و ماهواره که به دختر و پسر ها دوستی رو یادمی ده و ازدواج رو نهی می کنه وگرنه قدیمتر یک زوج در یک اتاق با سادگی و خوشبختی زندگی می کردند

الان عروسی های میلیونی جهازیه های رنگو وارنگ خب معلومه کسی نمی تونه صاف و ساده با تفکر جاهلیت مدرن ازدواج کنه

ایرانی در تاریخ 10 خرداد 1394 گفته : پاسخ دهید

در هر مسلکی و هر جای دنیا فقر اقتصادی و عدم وجود عدالت اجتماعی و افسردگی عمومی و خشم فرو خورده شده باعث بروز جنایت و فساد و فحشا میشود.چون نمیشود از راه درست به خواسته ها و اهداف و آرزوها رسید.وقتی در این مملکت یک فرد با مدرک لیسانس و اشتغال به شغلی سخت و زیان آور تا حد مرگ کار میکنه و آخر ماه حقوق ناچیزی دریافت میکنه در حالیکه در مملکت ثروتمندی است و ثروت در دست عده ای محبوس شده وارباب بقیه شده انداز این آدم چه انتظاری میشود داشت؟خودتون رو بزارید جای او.ترو خدا حرفای گنده صبر و تحمل و حدیث بلغور نکنید که خودتون هم اصلا بهشون عمل نمیکنید.ای اربابان مملکت میدونید این ملت چی میکشند؟هیچی بدتر از این نیست که مثل برده باهات رفتار کنند.عده ای از سر لجبازی و عده ای بخاطر نیاز و عده ای هم از سر شکم سیری به هر کاری دست میزنند.دست از نصیحت بردارید حق ملت رو تمام و کمال بدید.وظیفه شما اینه.پدر و مادرها که دست پروده شما هستند و خود را سرور فرزندان میدانند به اندازه کافی نصیحت بلغور میکنند.حال آدم از زندگی به هم میخوره.همش توسری خوردن.

css.php