کد خبر : 148923 تاریخ انتشار : شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۸:۱۰

ماجرای برهنه شدن دختر جوان در خیابان های شیراز!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شیراز، توضیحاتی را پیرامون برهنه شدن یک دختر جوان در شیراز ارائه کرد. به گزارش میهن فال به نقل از باشگاه خبرنگاران، طهماسب یزدانی بعد‌از‌ظهر پنجشنبه در نشست هفتگی جامعه روحانیت شیراز اظهار کرد: روز ۱۲ فروردین در فضای مجازی دعوتی از سوی جریانات معلوم‌الحال …

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شیراز، توضیحاتی را پیرامون برهنه شدن یک دختر جوان در شیراز ارائه کرد.

به گزارش میهن فال به نقل از باشگاه خبرنگاران، طهماسب یزدانی بعد‌از‌ظهر پنجشنبه در نشست هفتگی جامعه روحانیت شیراز اظهار کرد: روز ۱۲ فروردین در فضای مجازی دعوتی از سوی جریانات معلوم‌الحال برای کشف حجاب انجام‌ شده بود.

وی افزود: در این راستا بنا بود عده‌ای لخت و برهنه وارد خیابان‌ها و معابر شوند که در شهرک گلستان نیز یک مورد اتفاق افتاده بود.

این مقام قضایی ادامه داد: در این شهرک خانمی به‌صورت عریان به خیابان آمده بود که پرونده این فرد با توجه به توزیع عکس و فیلم آن در فضای مجازی و حساسیت ایجادشده، با جدیت پیگیری و این خانم مجرد دستگیر شد.

دادستان شیراز خاطرنشان کرد: پس از دستگیری مشخص شد که وی از نظر روانی بیمار است و باید در بیمارستان ابن‌سینا بستری شود و پزشکان نیز گفته نزدیکان این خانم مبنی بر جنون ادواری را تایید کردند.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار حوادث ، مجله خبری بازدید 282 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php