کد خبر : 146135 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

اقدام جنجالی یک عروس خانم! + عکس

اقدام عجیب عروس خانم جنجالی شد یک زن سیاه پوست امریکایی به خاطر حرکت عجیب و خطرناکش در روز عروسی باعث انتقاد کاربران فیس بوک شد. او در صفحه اش در فیس بوک عکس هایی از مراسم ازدواجش را به نمایش گذاشت که در آن نشان داده شده است دختر …

اقدام عجیب عروس خانم جنجالی شد یک زن سیاه پوست امریکایی به خاطر حرکت عجیب و خطرناکش در روز عروسی باعث انتقاد کاربران فیس بوک شد. او در صفحه اش در فیس بوک عکس هایی از مراسم ازدواجش را به نمایش گذاشت که در آن نشان داده شده است دختر نوزادش را روی دنباله لباس عروس روی زمین میکشد.

اقدام جنجالی یک عروس خانم! + عکس

او تمام مسیر تا جلوی محراب کلیسا را به همین صورت طی کرده است. این مسئله باعث شد بسیاری از کاربران ابراز کنند که وی مادری بی مسئولیت است که نگران سلامتی فرزندش نیست.برخی از کاربران نیز او را به سرویس های حمایت از کودکان بد سرپرست معرفی کرده اند و کارش را نوعی کودک آزاری بر شمرده اند.

این عروس جوان در جواب این واکنش ها میگوید : ما کاری را که دوست داشتیم انجام دادیم. فرزندم در تمام مدت بیدار بود و من برای راحتی او به آرامی قدم بر میداشتم و مطمئنم که در تمام لحظات مسیح نگه دار او بوده است. من به هیچ وجه از این کار پشیمان نیستم.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 153 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php