کد خبر : 145972 تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

دوستان مانکن بهنوش بختیاری + عکس

بهنوش بختیاری در صفحه شخصی اش عکسی از دوستان مدل و مانکن‌اش منتشر کرده است و نکاتی را درمورد نحوه پوشش و مد و مدلینگ مطرح کرده است. «این بانوان زیبارو در زمینه مدلینگ فعالیت می‌کنن.. چیزی که ما نفهمیدیم باید جدیش بگیریم یا نگیریم؟؟ راجع بهش حرف بزنیم یا …

بهنوش بختیاری در صفحه شخصی اش عکسی از دوستان مدل و مانکن‌اش منتشر کرده است و نکاتی را درمورد نحوه پوشش و مد و مدلینگ مطرح کرده است.

دوستان مانکن بهنوش بختیاری + عکس

«این بانوان زیبارو در زمینه مدلینگ فعالیت می‌کنن.. چیزی که ما نفهمیدیم باید جدیش بگیریم یا نگیریم؟؟ راجع بهش حرف بزنیم یا نزنیم؟؟ اگه خوبه چرا تو ایران مذموم به نظر میاد.. اگه بده چرا اپیدمی مدل آمده در خیابان‌ها…

عمه بنده از آمریکا آمده بود.. اطرافیانو که می‌دید فکر می‌کرد همه مدلن.. وقتی می‌گفتم ایشون حسابدارن.. یا منشی شرکتن.. یا فروشنده.. تعجب می‌کرد.. می‌گفت اونجا فقط مدلا و هنر پیشه‌ها تا این حد به خودشون می‌رسن..

به هرحال الله اعلم.. ما کی باشیم که قضاوت کنیم.. می‌خوام نظرتون رو راجع به پدیده فشن.. مد.. و مدلینگ بدونم.. قبلا اعلام می‌کنم که جایزه می‌دم به کسی که اطلاعات نداره و نظر نمی‌ده.. جایزمم فالو به تشخیص خودمه.. شل وپل همه خوشتیپام هستیم.»

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : بازیگر ، تصاویر بازدید 339 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php