کد خبر : 145633 تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

هانیه توسلی مادر رضا کیانیان شد!

در حالی که پیش از این مشخص شده بود که رضا کیانیان به عنوان یکی از بازیگران اصلی “قشنگ و فرنگ” ایفای نقش خواهد کرد به تازگی هانیه توسلی هم به گروه بازیگران فیلم پیوسته است. پیش تولید فیلم سینمایى “قشنگ و فرنگ” به کارگردانى وحید موسائیان که از چندى …

هانیه توسلی مادر رضا کیانیان شد!

در حالی که پیش از این مشخص شده بود که رضا کیانیان به عنوان یکی از بازیگران اصلی “قشنگ و فرنگ” ایفای نقش خواهد کرد به تازگی هانیه توسلی هم به گروه بازیگران فیلم پیوسته است.

پیش تولید فیلم سینمایى “قشنگ و فرنگ” به کارگردانى وحید موسائیان که از چندى پیش آغاز شده بود در روزهاى پایانى به سر مى برد.

فیلمبردارى “قشنگ و فرنگ” اواسط هفته آینده با تکمیل بازیگران آغاز مى شود.

آخرین ساخته وحید موسائیان فیلم “فرزند چهارم” بود که از جمله آثار فاخر انتقادآمیز سینمای ایران بود.

توسلی نقش مادر کیانیان را ایفا می کند

موسائیان در تازه ترین فیلمش زندگی دو پزشک را روایت می کند. این دو پزشک رفقای صمیمی هستند و یکی از این دو بعد از تصادفی شدید به کما می رود و اینجاست که از یک طرف رفیق دوم درگیر مشکل می شود و از طرف دیگر مادران این دو پزشک.

وجه تسمیه عنوان فیلم هم به نام مادران این دو پزشک بازمیگردد که یکی از آنها “قشنگ” نام دارد و دیگری “فرنگ”. گویا هانیه توسلی بناست نقش یکی از مادران که احتمالا در فیلم مادر رضا کیانیان خواهد بود را ایفا کند.

از فریدون شهبازیان تا محمدرضا سکوت

از عوامل پشت دوربین تاکنون حضور آزیتا موگویى (تهیه کننده اجرایى)، محمدرضا سکوت (مدیر فیلمبردارى)، حسن حسندوست (تدوین)، فریدون شهبازیان (آهنگساز) و محمد شاهوردى (صدابردار) قطعى شده است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : بازیگر بازدید 279 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php