کد خبر : 145557 تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹

هنر پیشه مشهور هالیوودی به جنگ با داعش رفت! + عکس

حزب دموکرات کردستان روز دوشنبه اعلام کرد: «مایکل انرایت» ۵۱ ساله هنرپیشه مشهور هالیوودی به صفوف حمایت مردمی کردهای سوریه جهت مبارزه با گروه تروریستی داعش در سوریه پیوسته است. این حزب همچنین پیوستن شخصیت‌های دیگری به نیروهای کرد سوریه برای مبارزه با داعش را نیز بعید ندانست. غریب حسو …

حزب دموکرات کردستان روز دوشنبه اعلام کرد: «مایکل انرایت» ۵۱ ساله هنرپیشه مشهور هالیوودی به صفوف حمایت مردمی کردهای سوریه جهت مبارزه با گروه تروریستی داعش در سوریه پیوسته است.

هنر پیشه مشهور هالیوودی به جنگ با داعش رفت! + عکس

این حزب همچنین پیوستن شخصیت‌های دیگری به نیروهای کرد سوریه برای مبارزه با داعش را نیز بعید ندانست.

غریب حسو – نماینده حزب دموکرات در منطقه کردستان – گفت: این هنرپیشه مشهور هالیوود تصمیم گرفته است برای مبارزه با داعش سلاح حمل کند و در کنار ملت کرد در سوریه با این گروه تروریستی بجنگد.

وی افزود: بسیاری از شخصیت‌ها به یگان‌های حمایت از ملت کرد پیوسته‌اند و انتظار می‌رود شخصیت‌های دیگری نیز به کردها ملحق شوند زیرا نقش فعال کردها در مبارزه با تروریسم برای آنها ثابت شده است.

هنر پیشه مشهور هالیوودی به جنگ با داعش رفت! + عکس

حسو ادامه داد: پیوستن این شخصیت‌ها به نیروهای کرد مدافع از دموکراسی و انسانیت، روحیه مضاعفی می‌دهد. مقاومت نیروهای حامی ملت کرد در مبارزه با تروریسم بر افکار عمومی جهان تأثیر بسزایی داشته است.

نماینده حزب دموکرات کردستان ادامه داد: تا به حال دو داوطلب خارجی که به نیروهای کردی پیوسته‌اند، در این راه کشته شده‌اند. یکی از آنها تابعیت انگلیسی و دیگری تابعیت استرالیایی داشت. این دو شخصیت خارجی در حال مبارزه با داعش بودند و در این راه کشته شدند. همچنین یک شخصیت خارجی دیگر که تابعیت هلندی دارد زخمی شده است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 286 بار
دیدگاهتان را بنویسید

....... در تاریخ 22 اردیبهشت 1394 گفته : پاسخ دهید

سلام وبمستر عزیز
آقا محمد

دستت درد نکنه بخاطر سایت خوبت

امشب خیلی دلم گرفته
فلشمو شرکت جا گذاشتم و پر از چیزای خصوصیه

اومدم تو سایت شما خودمو سرگرم کنم غمم یادم بره

شکر خدا که موثر بود و کمی اروم شدم
التماس دعا

بازم مرسی از سایت سرگرم کننده و البته مفیدت
سبز باشی و سرفراز
همیشه و همه جا

css.php