کد خبر : 145304 تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵

بازیگر نقش باراک اوباما + عکس

بازیگر نقش اول فیلم «ساوت ساید با تو» مشخص شد. این فیلم در مورد نخستین دیدار عاشقانه باراک ومیشل اوباما، رئیس جمهور و بانوی اول فعلی ایالات متحده آمریکا است. پارکر سایرز که پیش از این نقش های بسیار کوچکی در فیلم‌هایی مثل «سی دقیقه پس از نیمه شب»، «جک …

بازیگر نقش اول فیلم «ساوت ساید با تو» مشخص شد. این فیلم در مورد نخستین دیدار عاشقانه باراک ومیشل اوباما، رئیس جمهور و بانوی اول فعلی ایالات متحده آمریکا است.

بازیگر نقش باراک اوباما + عکس

پارکر سایرز که پیش از این نقش های بسیار کوچکی در فیلم‌هایی مثل «سی دقیقه پس از نیمه شب»، «جک ریان» و… داشته برای نقش جوانی، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده آمریکا انتخاب شده است. پیش از این هم مشخص شده بود که تیکا سامپتر نقش میشله اوباما را بازی خواهد کرد.

پیش از این استفانی تریسی بینگ تهیه کننده این فیلم در دسامبری که گذشت گفته بود که «ساوت ساید با تو» قرار است به یکی از عاشقانه ترین داستان‌های عصر ما بپردازد و داستان اولین دیدار عاشقانه اوباماها را در شیکاگو روایت کند.

پیش بینی می شود این فیلم در سال ۲۰۱۶ راهی پرده‌های نقره ای شود. گفتنی است این فیلم توسط ریچارد تان نوشته شده و توسط خود او هم کارگردانی خواهد شد. این کارگردان پیش از این هیچ فیلم قابل توجهی در پرونده کاریش ندارد و از لحاظ توجه رسانه ها هم «ساوت ساید با تو» مهم ترین بزرگ ترین فیلم وی محسوب می‌شود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار سینما ، مجله خبری بازدید 149 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php