کد خبر : 145153 تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۹:۰۴

ازدواج جلال امیدیان با فقیهه سلطانی از زبان خودش

به گزارش میهن فال به نقل از بانک ورزش – چند وقتی بود خبری از جلال امیدیان نبود. بازیکن و کاپیتان سابق ذوب‌آهن که در زمان فوتبال جزو بازیکنان زحمتکش تیم اصفهانی محسوب می شد. دیروز اما خبر ازدواج او با فقیهه سلطانی، بازیگر سینما و تلویزیون باعث شد تا …

ازدواج جلال امیدیان با فقیهه سلطانی از زبان خودش

به گزارش میهن فال به نقل از بانک ورزش – چند وقتی بود خبری از جلال امیدیان نبود. بازیکن و کاپیتان سابق ذوب‌آهن که در زمان فوتبال جزو بازیکنان زحمتکش تیم اصفهانی محسوب می شد. دیروز اما خبر ازدواج او با فقیهه سلطانی، بازیگر سینما و تلویزیون باعث شد تا بار دیگر نام این بازیکن سر زبان‌ها بیفتد. در نهایت به خاطر شایعات زیاد، تصمیم گرفتیم با خود امیدیان تماس بگیریم تا خودش خبر بانک ورزش را تایید کند. او در خصوص ازدواجش گفت: البته این موضوع چندان هم جدید نیست. البته جشن را به تازگی برگزار کردیم اما خبر ازدواج‌مان دیروز رسانه‌ای شد.

به کاپیتان سابق ذوب‌آهن گفتیم خیلی وقت است از او خبر نداشتیم که با خنده پاسخ داد: بی‌معرفتید دیگر. این هم از بدبختی ما فوتبالیست‌هاست. تا زمانی که بازی می‌کنیم همه با ما تماس می‌گیرند اما به محض خداحافظی از میادین، دیگر کسی نمی‌پرسد کجا رفته و چه می‌کند.

امیدیان در خصوص اینکه مدرک مربیگری گرفته یا نه و اصلا قصد دارد در عرصه فوتبال بماند یا خیر گفت: من دو سال در کنار آقافرهاد کاظمی کار کردم. بعد هم رفتم دنبال گرفتن مدرک مربیگری و الان هم مدرک A بین المللی را دارم.

او در خصوص برنامه‌هایش برای آینده گفت: دو ماه دیگر وضعیت ما هم مشخص خواهد شد. مدرکم را تازه گرفته‌ام و باید ببینم چه شرایطی پیش خواهد آمد. اما آماده‌ام که کارم را روی نیمکت شروع کنم.

منبع: بانک ورزش

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار روز ، مجله خبری بازدید 409 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php