کد خبر : 144884 تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶

مسن ترین عروس و داماد جهان! + عکس

مسن‌ترین عروس و داماد جهان در تاریخ ۱۳ ژوئن امسال (۲۰۱۵) زندگی مشترک خود را آغاز می‌کنند. «جورج کربای»، ۱۰۳ ساله و «دورین لاکی»، ۹۱ ساله با عنوان مسن‌ترین عروس و داماد جهان در تاریخ ۱۳ ژوئن عروسی می‌کنند. این زوج که در سال ۱۹۸۸ و در چارچوب برنامه‌ای که …

مسن‌ترین عروس و داماد جهان در تاریخ ۱۳ ژوئن امسال (۲۰۱۵) زندگی مشترک خود را آغاز می‌کنند.

مسن ترین عروس و داماد جهان! + عکس

«جورج کربای»، ۱۰۳ ساله و «دورین لاکی»، ۹۱ ساله با عنوان مسن‌ترین عروس و داماد جهان در تاریخ ۱۳ ژوئن عروسی می‌کنند.

این زوج که در سال ۱۹۸۸ و در چارچوب برنامه‌ای که افراد سالمند را گردهم آورده بود با هم آشنا شدند و پس از ۲۷ سال آشنایی تصمیم گرفتند با هم ازدواج کنند.

جورج در روز ۱۴ فوریه به دورین ۹۱ ساله پیشنهاد ازدواج داد. جورج در پاسخ به این سوال که چرا در ازدواج تا این حد تاخیر کرده‌اند، گفت: فکر می‌کنم، من متوجه سن خودم نبودم. چرا که دورین باعث می‌شد همیشه احساس جوانی کنم. فکر می‌کنم الان وقت ازدواجم فرا رسیده است.

این زوج تاکید کردند که نه به خاطر شکستن رکورد، بلکه به خاطر اینکه همدیگر را دوست دارند و فکر می‌کنند که ازدواج به نفع آنها خواهد بود، تصمیم گرفتند زندگی مشترکشان را آغاز کنند.

این زوج انگلیسی دو رکورد را همزمان می‌شکنند چون با مجموع ۱۹۴ سال سن، مسن‌ترین “تازه عروس و داماد جهان” هستند و هم اینکه جورج در سن ۱۰۳ سالگی مسن‌ترین داماد انگلیس محسوب می‌شود.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اسلاید ، جالب و خواندنی ، سرگرمی بازدید 413 بار
دیدگاهتان را بنویسید

ندا در تاریخ 17 اردیبهشت 1394 گفته : پاسخ دهید

دورین جان خدا رو شکر کن که مادر شوهرت زنده نیست والا نمیزاشت این ازدواج سر بگیره در ضمن جورج عزیزت هم اروپاییه والا اگه ایرانی بود تا ۲۰۰ سالگی سر کار بودی.

css.php