کد خبر : 144364 تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶

سوء قصد به الهام چرخنده؟!

در پی انتشار اخبار و شایعات گسترده مبنی بر سوءقصد به الهام چرخنده و و مضروب‌شدن این بازیگر سینما و تلویزیون، وی ضمن تعجب از بروز این شایعه به شدت آن را تکذیب کرد. روز گذشته (جمعه ۱۱ اردیبهشت) در چند وبگاه خبری آمده بود که الهام چرخنده هنگام بازگشت …

سوء قصد به الهام چرخنده؟!

در پی انتشار اخبار و شایعات گسترده مبنی بر سوءقصد به الهام چرخنده و و مضروب‌شدن این بازیگر سینما و تلویزیون، وی ضمن تعجب از بروز این شایعه به شدت آن را تکذیب کرد.

روز گذشته (جمعه ۱۱ اردیبهشت) در چند وبگاه خبری آمده بود که الهام چرخنده هنگام بازگشت از زیارت حرم رضوی در یکی از خیابان‌های مشهد توسط راکب یک موتورسیکلت که صورت خود را پوشانده بود، مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته و از ناحیه دو پا دچار آسیب‌دیدگی و شکستگی شده است.

در پی انتشار این خبر، خبرنگار فارس در تماس با این بازیگر سینما و تلویزیون چند و چون ماجرا را جویا شد که با تعجب و تأسف وی از شنیدن این خبر از مجاری مختلف رسمی و غیررسمی مواجه شد.

چرخنده در این گفت‌وگو تأکید کرد: کاملاً در صحت هستم و کماکان در حیرتم که این شایعات چطور و با چه نیتی منتشر می‌شوند؟!

چرخنده در ادامه ابراز داشت: در جوار صحن امام رضا(ع) هستم و هیچ سوءقصدی به بنده نشده است.

وی در ادامه گفت: اینجا شور و حال بسیار خوبی در همه مردم است و جای همه عزیزان در این جوار نورانی خالی است.

این بازیگر تلویزیون بیان داشت: از جایی که خیلی از عزیزان ناراحت و نگران شدند، می‌گویم کسی که شب میلاد حضرت علی(ع) در جوار حضرت رضا (ع) باشد، ایمن است.

چرخنده در پایان اظهار داشت: من سالروز ولادت امیرالمؤمنین(ع) را به مردان غیور کشورم، رهبر خاکی وطنم و به پدرم که به دخترش یاد داد مردانه فریاد بزنم «یا علی مددی» تبریک می‌گویم.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار سینما ، مجله خبری بازدید 346 بار
برچسب ها :
دیدگاهتان را بنویسید

سپیده در تاریخ 13 اردیبهشت 1394 گفته : پاسخ دهید

اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووق .

css.php