کد خبر : 143931 تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

غرق شدن سمند در سد الغدیر + عکس

این حادثه زمانی به وقوع پیوست که راننده یک دستگاه خودروی سمند که به همراه خانواده ‌قصد تفریح در ساحل این سد را داشت، اتومبیل را به حالت خلاص و در سراشیبی ساحل سد متوقف کرده بود. به گزارش میهن فال به نقل از مشرق، علی والی رئیس امور بهره‌برداری …

این حادثه زمانی به وقوع پیوست که راننده یک دستگاه خودروی سمند که به همراه خانواده ‌قصد تفریح در ساحل این سد را داشت، اتومبیل را به حالت خلاص و در سراشیبی ساحل سد متوقف کرده بود.

غرق شدن سمند در سد الغدیر + عکس

به گزارش میهن فال به نقل از مشرق، علی والی رئیس امور بهره‌برداری از سد الغدیر با بیان اینکه حرکت ناگهانی این خودرو منجر به ورود آن به داخل سد شده بود، ادامه داد: این خودرو پس از ورود به داخل سد تا ارتفاع دو متری پایین‌تر از سطح آب قرار گرفته بود و به دلیل فاصله طولی زیاد تا ساحل خارج کردن آن کمی دشوار شده بود.

وی بیان کرد: با ورود این خودرو به داخل سد تلاش راننده و همراهان برای خروج آن از آب بی‌فایده بوده و به دلیل تاریکی شب امکان خارج کردن آن میسر نشد.

والی خاطر نشان کرد: نهایتا پس از گذشت ۲۴ ساعت از این اتفاق با ورود یکی از غواصان متبحر شهرستان به داخل آب و با کمک کارکنان سد الغدیر ساوه، خودرو توسط جرتقیل از سد بیرون کشیده شد. خوشبختانه این سانحه تلفات جانی در پی نداشته است.

به این پست امتیاز دهید
دسته بندی : اخبار حوادث ، مجله خبری بازدید 262 بار
دیدگاهتان را بنویسید

css.php